| کد خبر: 210745 |

علت جریمه خود را در اپلیکیشن «پلیس من» ببینید

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی از راه‌اندازی اپلیکیشن «پلیس من» به منظور هوشمندسازی پلیس خبر داد و گفت: این اپلیکیشن کمتر از یک ماه دیگر راه‌اندازی می‌شود و هموطنان می‌توانند، علت و چرایی جریمه‌های رانندگی را از این طریق دریافت کنند.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی از راه‌اندازی اپلیکیشن «پلیس من» به منظور هوشمندسازی پلیس خبر داد و گفت: این اپلیکیشن کمتر از یک ماه دیگر راه‌اندازی می‌شود و هموطنان می‌توانند، علت و چرایی جریمه‌های رانندگی را از این طریق دریافت کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سردار سیدکمال هادیانفر روز دوشنبه در پاسخ به سئوال ایرنا مبنی بر اینکه برخی افراد نسبت به پیامک هایی که برای آن ها به عنوان جریمه ارسال می شود، شکایت دارند که در فلان روز یا در فلان مکان نبوده اند اما پیامک هایی مبنی بر تخلف و جریمه برای آن ها ارسال شده است، افزود: در بخش اجراییات، پلیس اقدامات و گام های بسیار خوبی برداشته اما همه این اقدامات به معنای اتمام کار نیست.

وی اضافه کرد: در جلسه ای که اخیرا با بخش اجراییات پلیس راهور داشتیم، صرفا به مقوله هوشمندسازی پلیس پرداخته شد و حاصل این جلسه این بود که به زودی اپلیکیشن «پلیس من» راه اندازی می شود و هموطنان پاسخ سئوالات خود را مبنی بر اینکه چرا جریمه شده ایم، یا در فلان تاریخ و مکان نبوده ایم را دریافت خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: البته یکی از موضوعات مطرح شده در راه اندازی این اپلیکیشن، این است که مردم می توانند خلافی خود را دیده و نسبت به خلافی اعتراض کنند و چرایی این مطلب را که در فلان مکان نبودیم را دریافت کنند.

سردار هادیانفر ادامه داد: عکس خودروی افراد از طریق این اپلیکیشن ارسال می شود و در عکس رنگ و مدل خودروی افراد و ساعاتی که در خیابان یا مکان هایی حضور داشته رویت می شود در این شرایط برای مالک خودرو محرز می شود که خودروی وی در فلان مکان و زمان بوده و شاید اعضای خانواده وی از خودرو استفاده کرده باشند.

وی تصریح کرد: البته تا زمانی که اعتراضات الکترونیک شده و در شبکه ملی اطلاعات اجرایی وراستی آزمایی شود و سیستم ها به صورت هوشمند و بدون کاربر انسانی انجام می شود، می توانند از  کمیسیون های ماده 5 در سراسر کشور استفاده کنند.

سردار هادیانفر گفت: چنانچه فردی اعتراضی به جریمه خود داشت می تواند به این کمیسیون ها که پلیس راهور و قاضی مستقر است مراجعه کنند و از آن جایی که دسترسی به این سامانه وجود دارد، می توانند عکس خودروی خود را ببینند که اگر صحت داشت و مستند بود که جریمه باید پرداخت شود.

وی ادامه داد: درصورتی که اطلاعات این سامانه با پیامک ارسالی تطابق نداشت، می توانند احقاق حق کرده و جریمه اصلاح شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.