| کد خبر: 193020 |

اختصاص تسهیلات برای بازسازی بافت‌های فرسوده کهنوج

به شهر‌های زیر ۲۰۰ هزار نفر برای بازسازی به هر واحد مبلغ پنجاه میلیون تومان تسهیلات اختصاص خواهد یافت که چهل میلیون تومان با سود ۹درصد و ده میلیون تومان آن ۱۸ درصد خواهد بود.

تین نیوز

فرماندار کهنوج گفت:به شهر‌های زیر ۲۰۰ هزار نفر برای بازسازی بافت فرسوده به هر واحد مبلغ پنجاه میلیون تومان تسهیلات اختصاص خواهد یافت که چهل میلیون تومان با سود ۹درصد و ده میلیون تومان آن ۱۸ درصد خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگار ان جوان،  وحدت عیدی فرماندار شهرستان کهنوج گفت: سامان دهی بافت فرسوده شهری کهنوج باید اولویت اول اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان باشد.

وی افزود: حسین آباد به عنوان پایلوت بهسازی و بازسازی شهری کهنوج در اولویت قرار دارد.

فرماندار کهنوج گفت: به شهر‌های زیر ۲۰۰ هزار نفر برای بازسازی به هر واحد مبلغ پنجاه میلیون تومان تسهیلات اختصاص خواهد یافت که چهل میلیون تومان با سود ۹درصد و ده میلیون تومان آن ۱۸ درصد خواهد بود.

وی گفت: ۵۶۹ هکتار بافت شهری ناکار آمد با جمعیت ۱۵۸۴۰ نفر در پنج محله کهنوج وجود دارد.

عیدی بیان کرد: محله حسین آباد با ۱۰۱ هکتار، شهرک آزادگان با ۱۴۵ هکتار، محله ناصر آباد با ۱۲۵ هکتار، محله قدیمی مرکز شهر با ۱۲۶ هکتار به عنوان بافت ناکار آمد شهری شناخته شدند.

وی افزود: تسهیلات ساخت مسکونی در بافت فرسوده به متقاضیان در این محلات توسط اداره راه و شهرسازی با همکاری بانک مسکن اعطا می‌شود.

فرماندار کهنوج از پیشنهاد اختصاص ۳۳ هزار تن قیر توسط اداره کل راه و شهرسازی جنوب به وزارت راه داده شده است که با تصویب هیئت دولت، این تسهیلات فقط به بافت‌های فرسوده اختصاص خواهد یافت.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.