| کد خبر: 186318 |

◄ برگزاری مستمر جلسات کمیته بازسازی مناطق سیل‌زده

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و دبیر کمیته بازسازی و نوسازی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده از تشکیل مستمر جلسات این کمیته با حضور نمایندگان دستگاههای عضو در وزارت کشور و پیگیری مصوبات آن خبر داد.

تین نیوز

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و دبیر کمیته بازسازی و نوسازی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده از تشکیل مستمر جلسات این کمیته با حضور نمایندگان دستگاههای عضو در وزارت کشور و پیگیری مصوبات آن خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مهدی جمالی نژاد با بیان خبر فوق گفت: با توجه به اهمیت بازسازی سریع مناطق سیل زده و بکارگیری تمامی ظرفیتهای موجود کشور در این عرصه، جلسات کمیته بازسازی و نوسازی با قوت و جدیت و با حضور موثر دستگاههای عضو تشکیل می شود و بطور مستمر در حال هماهنگی های لازم با استانها و دستگاههای مرتبط هستیم تا امر بازسازی سرعت بگیرد.

وی افزود: با توجه به پیوستگی موضوعات در بخش بازسازی لازم است تا تمامی اعضا در جریان جزئیات موضوعات قرار داشته تا با تصمیم گیری های لازم به روند بازسازی سرعت داده شود لذا قرار شد دستگاه های عضو برنامه های خود را اعلام نمایند.

جمالی نژاد با اشاره به بررسی برنامه های هر یک از دستگاه ها در جلسات کمیته، اظهار کرد: در جلسه قبل مدیران ارشد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برنامه های این بنیاد در حوزه بازسازی و نوسازی را تشریح نمودند.

وی با بیان اینکه مصوبات جلسات این کمیته به سرعت ابلاغ و پی گیری های لازم در زمینه اجرایی شدن آنها و همچنین برطرف شدن موانع پیش روی اجرایی شدن در حال انجام می باشد، اضافه کرد: در جلسه آتی نیز برنامه های سایر دستگاه های عضو کمیته ارائه و در خصوص آن تبادل نظر صورت خواهد گرفت تا این برنامه ها نهایی و آماده اجر شود.

وی با تاکید بر تلاش همه دستگاه ها به منظور کاهش زمان بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل های اخیر، افزود: تمام تلاش دستگاه های عضو قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده بر آن است تا هموطنان آسیب دیده از سیل شاهد اقدامات جهادی در این حوزه بوده و ما بتوانیم شاهد چشیدن حلاوت و شیرینی بازسازی در میان مردم خوب کشورمان باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.