| کد خبر: 183885 |

◄ رصد میادین میوه و تره‌بار با دوربین‌های ترافیکی

نشست خبری مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با محور طرح استقبال از نوروز سال ۹۸، در حال برگزاری است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام کرد: میدان‌های ما به سیستم ترافیک وصل شده و توسط دوربین‌های ترافیکی رصد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سید سعید راد در نشست خبری امروز (20 اسفندماه) با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، اظهار داشت: سازمان میادین در این شرایط بهتر از گذشته در کنار مردم خواهد بود تا نقش پررنگ‌تری برای تأثیرگذاری در سبد خانوار ایفا کند.

وی در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار  تخفیفانی به‌منظور ارائه میوه و تره‌بار  و تأمین مایحتاج در نظر دارد که تا پایان سال به مردم در اختیار مردم قرار می‌دهد.

راد با بیان این مطلب که تخفیف در بخش میوه ۳۵ تا ۴۰ درصد در نظر گرفته شده است، گفت: در ادامه تخفیفات فرنگی جات با ۳۰ درصد و حبوبات با ۲۲ درصد به خریداران عرضه می‌شود.

وی با اشاره به این مهم که ساعت کار میادین در ایام پایانی سال افزایش خواهد داشت، ابراز داشت: تمامی میادین به صورت یکسره از ۸ صبح تا ۹ شب برای فروش میوه و تره‌بار در خدمت مردم هستند و تنها ۲۹ اسفند میادین تعطیل خواهند بود تا فروشندگان به منازل خود در شهرستان بروند.

راد تأکید کرد: در مجموع تلاش براین است تا شرایط خدمات‌رسانی به مردم به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد.

وی به این نکته نیز اشاره کرد که، سازمان میادین آمادگی کامل دارد تا هر میزان گوشت و مرغ که دولت براساس سیاست‌های خود در اختیار قرار دهد را در میان  مردم توزیع کند.

 او با اعلام این خبر که میدان‌های ما به سیستم ترافیک وصل شده و توسط دوربین‌های ترافیکی رصد می‌شود، افزود: تا پایان هفته چهار بازار به بازارهای خود اضافه می‌کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.