| کد خبر: 182820 |

در سال آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام خواهد گرفت؛

◄ برگزاری جشنواره فرهنگی «ایمنی ترافیک» در روز ملی ایمنی حمل‌ونقل

صبح امروز نشست خبری رئیس شورای سیاست‌گذاری جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها با محوریت جشنواره فرهنگی، صوتی و تصویری ایمنی ترافیک برگزار شد.

تین نیوز

صبح امروز نشست خبری رئیس شورای سیاست‌گذاری جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها با محوریت جشنواره فرهنگی، صوتی و تصویری ایمنی ترافیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در ابتدای این نشست،  محمد بخارایی در خصوص برگزاری این جشنواره توضیح داد: جشنواره فرهنگی، صوتی و تصویری ایمنی ترافیک هفتم اردیبهشت‌ماه سال 98 هم‌زمان با روز ملی ایمنی حمل‌ونقل برگزار خواهد شد.

وی آموزش و اصلاح رفتار ترافیکی، ایمنی کودکان و ایمنی موتورسواران را از محورهای این جشنواره عنوان کرد و افزود: آثار جشنواره می‌تواند در قالب فیلم‌های کوتاه، کلیپ، نماهنگ، انیمیشن، تیزر و فایل صوتی خواهد بود.

بخارایی از برگزاری دومین جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای خبر داد و ابراز کرد: این جشنواره در راستای تلاش و فعالیت‌های مؤثر رانندگان حرفه‌ای حمل‌ونقل کالا و مسافر درون‌شهری و برون‌شهری با مشارکت دستگاه‌های اجرایی عضو کمیسیون ایمنی راه‌ها، خانه حمل‌ونقل و جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها برگزار خواهد شد.

 رئیس شورای سیاست‌گذاری جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها به شاخص‌های ارزیابی فراخوان شناسایی رانندگان حرفه‌ای برتر ایمنی اشاره کرد و توضیح داد: سوابق و فعالیت حرفه‌ای سنوات رانندگی، بررسی وضعیت سانحه رانندگی، اقدامات امدادی و کمک‌رسانی به مردم و سایر رانندگان، دوره‌های آموزش مهارت حرفه‌ای، مشارکت‌های اجتماعی در جهت توسعه حمل‌ونقل ایمنی، بررسی سوابق تخلفات رانندگی، تشویق و تقدیرنامه‌های دریافتی از سازمان‌ها که مرتبط با ایمنی، طرح و ایده خلاقه در جهت توسعه ایمنی راه‌ها، سلامت شغلی و حرفه‌ای از جمله شاخص‌های ارزیابی رانندگان حرفه‌ای برتر ایمنی است.

او رانندگان حرفه‌ای حمل‌ونقل جاده‌ای کالا-مسافر (داخلی و بین‌المللی) و رانندگان حرفه‌ای حمل‌ونقل درون‌شهری کالا و مسافر جامعه مخاطبان این جشنواره دانست و گفت: قرار است این جشنواره با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شود.

بخارایی با اظهار به این‌که جشنواره فیلم در تالار وحدت برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم کارهای فرهنگی کم‌هزینه‌ترین و زودهنگام‌ترین اثر را در افزایش ایمنی خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضا مرادی 0 0

    با سلام
    از آقای مهندس بخارایی تشکر میکنم بخاطر تعلقات و تعصباتشان به مقوله ایمنی راهها
    اما سوال اینجاست،ارتباط این جمعیت و اثر بخشی تصمیمات و هشدارهای آن چگونه و با چه تدابیر و الزاماتی از سوی سازمانهای دولتی به ویژه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مورد عمل و اجراء قرار می گیرد؟
    و اساسا جهت تحقق اهداف و اساسنامه جمعیت با ارگانهای مرتبط به مقوله یمنی راهها
    چه اقداماتی را انجام می دهند؟
    با تشکر