| کد خبر: 182936 |

◄ استفاده از دانشگاه‌ها و استارت‌آپ‌ها برای کاهش آسیب‌های حوادث طبیعی

حناچی با تاکید بر این‌که باید از تجربیات و آموزش‌های بین‌المللی استفاده شود، افزود: در این زمینه می‌توان از دانشگاه‌ها و مراکز علمی استفاده کنیم. علاوه بر این‌که در این حوزه می‌توان از ظرفیت استارتاپ‌ها استفاده شود.

تین نیوز

پیروز حناچی در مراسم اختتامیه چهارمین همایش ملی و نخستین همایش بین‌المللی آتش‌نشانی و ایمنی شهری که عصر امروز با در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار شد اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی با حضور نیروهای با تجربه از سرمایه اجتماعی و ظرفیت بالقوه‌ای برخودار است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، وی با اشاره به این‌که ما باید از تجربیات و ارزش‌های بین‌المللی دربحث آتش‌نشانی استفاده کنیم، گفت: شاید برخی از کشورها در حوزه آتش‌نشانی و تجهیزات نسبت به کشور ما پیشرفت بیش‌تری داشته باشند،  اما کشور ما  از  پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در حوزه آتش‌نشانی و تجهیزات این بخش داشته است.

حناچی با تاکید بر  این‌که باید از تجربیات و آموزش‌های بین‌المللی استفاده شود، افزود: در زمینه کاهش آسیب‌های حوادث طبیعی می‌توان از توانمندی و تجربیان دانشگاه‌ها، مراکز علمی و استارتاپ‌ها استفاده کرد.

شهردار تهران تصریح کرد: استارتاپ‌های ظرفیت بالقوه‌ای دارند که هم اکنون در بسیاری از دانشگاه‌ها از این پتانسیل استفاده می‌شود و ما می‌توانیم برای رفع برخی از مشکلات و موانع از ظرفیت استارتاپ‌ها استفاده کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.