| کد خبر: 178605 |

◄ احداث پهلوگاه خط ۶ مترو در منطقه ۱۵

با توجه به این‌که به‌زودی ایستگاه خط شش مترو در ضلع جنوبی بزرگراه بعثت راه اندازی می شود، ایجاد پهلوگاه و فضای مناسب جهت حضور وسایل نقلیه عمومی اتوبوس و تاکسی نیازی ضروری است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ از انجام برنامه ریزی به منظور احداث پهلوگاه خط شش مترو خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف‌زاده با اعلام این خبر گفت: جلسه تخصصی و مشترک با مدیران اجرایی خط شش مترو، هم‌زمان با راه اندازی ایستگاه خط شش مترو در بزرگراه بعثت، با هدف ایجاد فضای مناسب پیرامون ایستگاه متروی بعثت جهت پهلوگیری وسایل نقلیه عمومی برای سرویس‌دهی به شهروندان مسافر برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که بزودی ایستگاه خط شش مترو در ضلع جنوبی بزرگراه بعثت راه‌اندازی می شود، ایجاد پهلوگاه و فضای مناسب جهت حضور وسایل نقلیه عمومی اتوبوس و تاکسی نیازی ضروری است.

لواف‌زاده اضافه کرد: در همین راستا و پیرو بازدید میدانی مشترک و طی برگزاری جلسه تخصصی با معاون فنی و اجرایی خط شش مترو، مشاورین و اعضای شرکت آهاب؛ طرح اولیه پهلوگاه ایستگاه توسط معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه ارائه و پس از بررسی و دریافت نقطه نظر حاضرین در جلسه، طرح فوق به تائید کلیه اعضای حاضر درجلسه رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک گفت: موضوع از طریق شرکت راه‌آهن شهری(مترو) وشهرداری منطقه۱۵پیگیری و مکاتبات لازم در خصوص تائید نهایی و رفع معارض فضای سبز انجام می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.