| کد خبر: 174192 |

◄ ایمن‌سازی بزرگراه امام علی در جنوب شرق پایتخت

در راستای ساماندهی و روان‌سازی ترافیک معابر، نظارت لازم از طریق مرکز کنترل ترافیک انجام شد.

تین نیوز

مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام‌علی در محدوده شهرداری منطقه ۱۵ هم‌زمان با بازگشایی مدارس ایمن‌سازی شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف‌زاده سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه در این خصوص گفت: این عملیات از ۱۵ شهریور و در راستای افزایش ضریب ایمنی عبور وسایل نقلیه و تردد روان از این بزرگراه انجام شد.

وی ادامه داد: در این عملیات کارشناسان این معاونت نقاط پرخطر را شناسایی و نسبت به نصب و رفع نواقص احتمالی گاردریل مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو اقدام کردند.

لواف‌زاده به تشریح اقدامات انجام‌شده در کنترل ترافیک منطقه در روزهای آغازین مهر پرداخت و گفت: در راستای ساماندهی و روان‌سازی ترافیک معابر، نظارت لازم از طریق مرکز کنترل ترافیک انجام شد.

وی ادامه داد: اعضای ستاد مهر منطقه با حضور مدیر اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی، مدیر حمل‌ونقل عمومی منطقه و نماینده پلیس راهور در مرکز کنترل ترافیک این معاونت مستقر و با بهره‌گیری از دوربین‌های کنترل ترافیک که در تقاطع‌های پرتردد و حادثه‌خیز منطقه نصب‌شده است، معابر منطقه را کنترل و مدیریت کردند.

در روزهای آغازین مهر، هشت اکیپ اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک با هماهنگی پلیس راهور منطقه، تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی با حضور در مجاورت مدارس نسبت به ایمن‌سازی و روان‌سازی جریان ترافیک اقدام کردند و همچنین بنرهایی با عنوان «دود بدرود » جهت آگاه‌سازی شهروندان و دانش آموزان در ایستگاه‌های نصب‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.