| کد خبر: 159651 |

اتصال خطوط یک و دو قطارشهری مشهد تا پایان سال

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد از اتصال خطوط اول و دوم قطارشهری مشهد به یکدیگر تا پایان سال خبر داد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد از اتصال خطوط اول و دوم قطارشهری مشهد به یکدیگر تا پایان سال خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، مجتبی بهاروند با اشاره به آخرین وضعیت خط دوم قطار شهری مشهد، اظهار کرد: امیدواریم خط دو قطارشهری مشهد تا پیش از سال نو با روش اصولی به خط یک متصل ‌شود.

وی ادامه داد: ما شاید اگر می‌خواستیم کار را همچون دوستان گذشته به صورت غیراصولی به پیش برده و افتتاح کنیم، می‌توانستیم یک ماه پس از شروع به کار شورای پنجم اتصال خطوط یک و دو قطارشهری به یکدیگر را اعلام کرده و آن را افتتاح کنیم، اما این کار به صورت اصولی از نظر تأمین تجهیزات و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انشاءالله تا پیش از سال نو صورت خواهد گرفت. 

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: اتصال خطوط قطارشهری به یکدیگر کمک بسیار بزرگی به توسعه حمل‌ونقل عمومی در مشهد خواهد کرد زیرا هنگامی که دو خط به یکدیگر متصل شوند دسترسی مردم افزایش خواهد یافت و مسافر زیادتری را حمل خواهد کرد.

وی اضافه کرد: همچنین سعی بر این است خط دو قطارشهری مشهد تا پایان سال 97 به صورت کامل به بهره‌برداری اصولی برسد، چراکه ما معتقدیم اگر خط دو به این صورت افتتاح نمی‌شد خیلی بهتر بود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.