| کد خبر: 264969 |

شرکت فرودگاه ها از حملات سایبری در سال های اخیر مصون مانده است

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: طی چند سال اخیر هجمه های بسیاری از سوی دشمن به زیرساخت های سایبری کشور وارد شد اما با تلاش متخصصان، اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی، شرکت فرودگاه ها از این حملات مصون مانده است.

تین نیوز

محمد الهی نیا معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم تودیع و معارفه سرپرست مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی که روز سه شنبه برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش های ارزشمند آقای مجید یارندی و متخصصان مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی در چهارسال گذشته شاهد امنیت در این حوزه بوده ایم.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، الهی نیا ضمن تجلیل از زحمات مدیرکل سابق مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی گفت: انرژی ها و ایده های جدید، فرصت های جدید را پدید می آورد و باتوجه به دانش آقای کمال الدین غضنفری به استمرار این مسیر موفقیت آمیز و رو به رشد در شرکت فرودگاه ها امیدواریم.

تمام ظرفیت نیروی انسانی پای کار تامین امنیت سایبری آمده است

مدیرکل سابق مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه ها در این مراسم گفت: در مدت خدمت در این اداره کل، از تمام ظرفیت نیروی انسانی متخصص در این حوزه استفاده شده و همواره درب اتاق مدیریت، بر ایده ها و مهارت های نوین گشوده بود.

مجید یارندی افزود: در چهارسال اخیر همواره با ایجاد تعامل بین اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی و مدیران ارشد و ظرفیت های خارج از شرکت، به دنبال محافظت از زیرساخت سایبری شرکت فرودگاه ها بوده ایم و خوشبختانه منافع این تعاملات عاید این شرکت مادرتخصصی شد.

وی ضمن تجلیل از همکاران خود گفت: به تمامی همکارانم که در شرایط بحرانی، ستاد و فرودگاه های کشور را از گزند شیطنت های دشمن در امان نگه داشتند، نمره قبولی می دهم و امیدوارم باتوجه به ترسیم مسیر موفقیت آمیز کنونی، شاهد ادامه این روند باشیم.

بار مسئولیت باید تبدیل به بال شود

سرپرست جدید مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی ضمن قدردانی از اعتماد مدیران شرکت فرودگاه ها گفت: این بار سنگین بدون روحیه ریاست طلبانه و با تلاش شبانه روزی تبدیل به بال خواهد شد تا در پایان این ماموریت، سرافراز باشیم.

کمال الدین غضنفری افزود: مسیر سخت و دشواری در پیش است اما با تکیه بر تخصص و تعهد نیروهای متخصص مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی، این بار سنگین را با موفقیت را برزمین خواهیم گذاشت.

سید حمیدرضا صادقی مدیرکل حراست و امنیت فرودگاهی نیز در پایان این مراسم از اقدامات مدیرکل سابق مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی در خصوص مصون نگاه داشتن زیرساخت های سایبری این شرکت تجلیل و برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است؛ طی حکمی ازسوی کاپیتان نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، کمال الدین غضنفری به عنوان سرپرست اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی منصوب و جایگزین مجید یارندی شده است.

غضنفری پیش از این سرکشیک مخابرات فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 1

    به این خوشبین نباشید

  • ناشناس 1 0

    جالب بود

  • مجتبی 0 0

    موفق باشید ، انشاالله روز به روز شاهد پیشرفت شما باشیم

  • مجتبی 0 0

    موفق باشید ، انشاالله روز به روز شاهد پشیرفت شما باشیم

  • یک کارمند آی‌تی 0 0

    مصون بودن از هک شدن، کار شما نیست، زحمات دکتر باقریان و تیم آی‌تی اون زمان بود که بعد از اون هک فرودگاه مشهد، سیستم‌ها را امن کردند.
    مرد باشید راستش را بگویید. همه کارهای این و آن را فقط،به نام خود ثبت می‌کنید