| کد خبر: 188758 |

◄ ضرورت تعامل هرچه بیشتر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها با رسانه های جمعی

مدیر ایمنی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر عملکرد مطلوب روابط عمومی شرکت پیشنهاد داد که روابط عمومی تعامل و همکاری بیشتری با رسانه های جمعی داشته باشد.

تین نیوز

مدیر ایمنی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر عملکرد مطلوب روابط عمومی شرکت پیشنهاد داد که روابط عمومی تعامل و همکاری بیشتری با رسانه های جمعی داشته باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمد الهی نیا ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی عنوان کرد: روابط عمومی در سال گذشته در مجموع عملکرد مطلوبی داشته و در مقایسه با سال های گذشته پیشرفت قابل قبولی داشته است.

مدیر ایمنی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه انتشار اخبار فرودگاه ها از طریق رسانه های داخلی شرکت مطلوب به نظر می رسد، افزود: حضور فعال در رسانه ها و شبکه های اجتماعی، اطلاع رسانی مناسب و به موقع مشروح اخبار در پورتال شرکت، اطلاع رسانی درون سازمانی از طریق سامانه برید و برنامه مهمان هفته بخشی از نقاط قوت روابط عمومی بوده است.

وی به ارایه پیشنهادهایی برای بهبود فعالیت های روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پرداخت و گفت: از آنجا که شرکت در زمینه های تخصصی مختلف فعالیت دارد پیشنهاد می شود، تهیه اخبار و انتشار آنها با مشارکت و تعامل قوی تری با واحدهای تخصصی مربوط انجام شود. همچنین پیشنهاد می شود روابط عمومی شرکت تعامل و همکاری بیشتری با رسانه های جمعی، مانند صدا و سیما و غیره داشته باشد و اخبار و گزارش های تخصصی این شرکت سهم بیشتری در این رسانه ها داشته باشد. پیشنهاد دیگر، همکاری بیشتر روابط عمومی با دفتر مدیریت ایمنی برای تولید و انتشار محتوای ترویجی ایمنی است.

الهی نیا در پایان اظهار داشت: روابط عمومی می تواند نقش فعال و مثبتی در اجرای برنامه های هفته ایمنی فرودگاه ها، از جمله مصوبات شورای عالی ایمنی ایفا کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.