| کد خبر: 182480 |

◄ برگزاری موفق کارگاه آموزشی مدیریت ریسک در فرودگاه یزد

کارگاه مدیریت ریسک باهدف بهره‌گیری از دانش و متدهای روز دنیا در شناسایی خطر، ارزیابی و تعدیل ریسک با حضور مدیران ایمنی فرودگاه‌های کشور در یزد برگزار شد.

تین نیوز

کارگاه مدیریت ریسک باهدف بهره‌گیری از دانش و متدهای روز دنیا در شناسایی خطر، ارزیابی و تعدیل ریسک با حضور مدیران ایمنی فرودگاه‌های کشور در یزد برگزار شد.

مدیر ایمنی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، عنوان کرد: مدیریت ریسک به‌عنوان یکی از چهار رکن اصلی سیستم مدیریت ایمنی و هم‌چنین اصلی‌ترین رکن آن موردتوجه ارائه‌دهندگان سرویس‌های هوانوردی، ایکائو و سازمان هواپیمایی کشوری است. به‌طورکلی این رکن بر شناسایی خطرها و هم‌چنین ارزیابی ریسک پیامدهای ممکن آن‌ها و درنهایت ارائه راه‌حل‌های متفاوت جهت حذف و یا تعدیل خطرهای شناسایی‌شده پیش از آنکه باعث وقوع سانحه و یا حادثه هواپیمایی شوند استوار است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، محمد الهی‌نیا افزود: دفتر مدیریت ایمنی با توجه به پیچیدگی‌های صنعت هوانوردی به‌ویژه در حوزه فرودگاهی و ناوبری هوایی و همچنین تنوع رویدادها و مخاطرات در این دو حوزه همواره نیازمند بهره‌گیری از آخرین متدهای عملی شناسایی خطر، ارزیابی ریسک و همچنین تعدیل ریسک است.

وی گفت: کارگاه آموزشی مدیریت ریسک با همکاری دفتر مدیریت ایمنی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و فرودگاه یزد، از 23 تا 28 بهمن با حضور مدیران ایمنی فرودگاه‌های سراسر کشور و نمایندگانی از سازمان هواپیمایی کشوری جهت انتقال دانش عملی مدیریت ریسک و بهره‌گیری از روش‌های روز، در راستای استقرار سیستم مدیریت ایمنی با حضور اساتیدی از کشور نروژ و شرکت OPSCOM برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.