| کد خبر: 254143 |

تردد ۱۴۵هزار و ۳۸۱ نفر از فرودگاه کیش تا ششم فروردین

فرودگاه کیش در ایام نوروز امسال با افزایش تعداد مسافر و ورودی و خروجی نسبت به مدت مشابه سال قبل، مواجه بوده است که در این میان جمع کل مسافران ورودی و خروجی هوایی در نوروز ۱۴۰۲ از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۶ فرودین ۱۴۰۲، ۱۴۵هزار و ۳۸۱ نفر به ثبت رسیده است.

تین نیوز

فرودگاه کیش در ایام نوروز امسال با افزایش تعداد مسافر و ورودی و خروجی نسبت به مدت مشابه سال قبل، مواجه بوده است که در این میان جمع کل مسافران ورودی و خروجی هوایی در نوروز ۱۴۰۲ از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا  ۶ فرودین ۱۴۰۲، ۱۴۵هزار و ۳۸۱ نفر به ثبت رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرودگاه کیش در ایام نوروز امسال با افزایش تعداد مسافر و ورودی و خروجی نسبت به مدت مشابه سال قبل، مواجه بوده است.

در این میان جمع کل مسافران ورودی و خروجی هوایی در نوروز ۱۴۰۲ از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا  ۶ فرودین ۱۴۰۲، ۱۴۵هزار و ۳۸۱ نفر به ثبت رسیده است.

بیشترین آمار پرواز ورودی و خروجی نیز ۱۳۳ پرواز بوده که  مربوط به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ است که تراکم و تعدد پروازها در این روز چشمگیر بوده است.

بیشترین آمار تعداد مسافر ورودی و خروجی در ایام نوروز ۱۴۰۲، روز جمعه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ بوده که ۱۶ هزار و ۹۸۹ نفر از این فرودگاه جابجا شده اند.

مراسم استقبال از مسافران نوروزی همراه با برنامه های شاد و مفرح از جمله موسیقی سنتی از ۱ تا ۱۲ فروردین، ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ شب در فرودگاه بین المللی کیش برگزار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.