| کد خبر: 232585 |

اجرای سیستم روشنایی باند فرودگاه خوی در سال جاری

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی از برنامه‌ریزی برای اجرای سیستم روشنایی باند برای ارتقای زیرساخت‌های فرودگاه خوی در سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی از برنامه‌ریزی برای اجرای سیستم روشنایی باند برای ارتقای زیرساخت‌های فرودگاه خوی در سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز، محمدعلی نائل قراملکی با اعلام این خبر عنوان کرد: در اجرای این طرح حدود  ۹۰ درصد کابل‌ها ارسال شده و منتظر تخصیص اعتبار برای انجام سیویل ورک هستیم.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی همچنین از برنامه‌ریزی برای افزایش پروازهای فرودگاه ارومیه و نیز وصول مطالبات از شرکت‌های هواپیمایی خبر داد و افزود: یکی از برنامه‌های این اداره کل توسعه هوانوردی عمومی است و امسال با همکاری شرکت موسسه هوانوردی آریا سبکبال در این زمینه فعالیت‌های متنوعی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

افزایش رده ایمنی فرودگاه خوی و ورود تجهیزات سیستم روشنایی باند فرودگاه

قراملکی عنوان کرد: اخیرا با بهبود شرایط شیوع بیماری کرونا پروازهای مسیرهای مشهد و استانبول دوباره برقرار شده و برای راه‌اندازی مسیرهای جدید نیز تلاش می‌کنیم.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، وی تاکید کرد: امسال برای دریافت سند مالکیت فرودگاه ارومیه و نیز اجرای هوشمندسازی نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.