| کد خبر: 232341 |

افزایش رده ایمنی فرودگاه خوی و ورود تجهیزات سیستم روشنایی باند فرودگاه

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلسگفت: افزایش رده ایمنی فرودگاه خوی و ورود تجهیزات سیستم روشنایی باند فرودگاه در دستور کار قرار گرفت.

تین نیوز

 نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلسگفت: افزایش رده ایمنی فرودگاه خوی و ورود تجهیزات سیستم روشنایی باند فرودگاه در دستور کار قرار گرفت.

  به گزارش تین نیوز به نقل از  خانه ملت، عادل نجف زاده  درباره  افزایش رده ایمنی فرودگاه خوی،گفت: رده ایمنی فرودگاه خوی با اضافه شدن یک دستگاه کامیون آتش نشانی تمام اتوماتیک تجهیز شده به سیستم های ایمنی با ارزش 120 میلیارد ریالی افزایش پیدا کرد.

نماینده  مردم خوی و چایپاره  در مجلس شورا ی  اسلامی تصریح کرد: همچنین در راستای اجرای عملیات سیستم روشنایی باند فرودگاه برای نشست و برخاست هواپیما در شب با برآورد هزینه ۱۹۰ میلیارد ریالی، قسمتی از تجهیزات مورد نظر وارد فرودگاه خوی شدند.

 وی  ادامه داد:  ورود تجهیزات دکل های مخابراتی به استان آذربایجان غربی برای نصب در ۱۲ منطقه شهرستان خوی  نیز از دیگر  اقدامات  مهم  است که  در دستور کار قرار گرفت.

نجف زاده  افزود:  تجهیزات اینترنت پر سرعت برای نصب در ۱۲ منطقه محروم شهرستان خوی وارد استان آذربایجان غربی شده و به زودی عملیات اجرایی  نیز عملیاتی می شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس یادآورشد: افزایش رده ایمنی فرودگاه خوی و ورود تجهیزات سیستم روشنایی باند فرودگاه در دستور کار قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.