| کد خبر: 232564 |

روند پروژه‌های عمرانی فرودگاه مشهد بررسی شد

مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها از پروژه‌های عمرانی فرودگاه مشهد شامل توسعه ترمینال داخلی، احداث محل یخ‌زدایی هواپیما، بهسازی ساختمان برج مراقبت و نصب چهار ایربریج بازدید کرد.

تین نیوز

مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها از پروژه‌های عمرانی فرودگاه مشهد شامل توسعه ترمینال داخلی، احداث محل یخ‌زدایی هواپیما، بهسازی ساختمان برج مراقبت و نصب چهار ایربریج بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز، محمدرضا زحمتکشان، مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها در بازدید از پروژه‌های در حال اجرای فرودگاه مشهد ضمن قدردانی از پیشبرد امور از نزدیک در جریان روند طرح‌های در دست اقدام قرار گرفت و با ارایه راهکارهایی بر تسریع روند تکمیل و تجهیز این پروژه‌ها تاکید کرد.

زحمتکشان از پروژه‌های توسعه ترمینال داخلی، احداث محل یخ زدایی هواپیما، بهسازی ساختمان برج مراقبت و همچنین ازمراحل نصب چهار دستگاه ایربریج بازدید کرد.

طرح توسعه ترمینال داخلی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد با مساحت زیربنایی تقریبی ۲۰ هزار مترمربع در ضلع غربی ترمینال واقع شده و دارای چهار طبقه شامل طبقه منفی ۲ ( بخش موتورخانه مرکزی)، طبقه منفی یک (بخش اداری و دفاتر ایرلاین ها)، طبقه همکف (سالن انتظار و خدماتی، گیت بازرسی و امنیتی ) و طبقه اول (سالن ترانزیت و بخش خدماتی و رفاهی مسافران) است.

قسمت سازه بتنی طبقات منفی یک و دو احداث شده و باقیمانده عملیات اجرایی در طبقات منفی دو تا مثبت یک و نیز اتصال ترمینال‌های موجود و جدید در حال انجام است.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پروژه محوطه یخ‌زدایی نیز به مساحت ۱۱ هزار و ۸۸۰ متر مربع در انتهای شرق فرودگاه مشهد نزدیک به باند ۳۱ در حال اجراست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.