| کد خبر: 193243 |

تا پایان چهارم مردادماه؛

◄ 60 هزار زائر با 245 پرواز به سرزمین وحی اعزام شدند

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: تا روز جمعه (چهارم مردادماه) در مجموع 245 پرواز از فرودگاه‌های کشور انجام شده که بر اساس آن 60 هزار و 303 مسافر اعزام شدند.

تین نیوز

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: تا روز جمعه (چهارم مردادماه) در مجموع 245 پرواز از فرودگاه‌های کشور انجام شده که بر اساس آن 60 هزار و 303 مسافر اعزام شدند.

حشمت‌اله قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز در خصوص آخرین وضعیت پروازهای حج تمتع 98 عنوان کرد: تا پایان روز جمعه (چهارم مردادماه) و نوزدهمین روز اعزام حجاج، 181 پرواز از فرودگاه‌های کشور (به غیر از فرودگاه امام) انجام شد که در راستای آن 44 هزار و 499 زائر به سرزمین وحی اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: از 181 پرواز، 114 پرواز به مدینه و 67 پرواز به جده انجام شده است.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه تا به امروز 17 فرودگاه ما در ارتباط پروازهای حج عملیاتی شدند که کار 12 فرودگاه در پروازهای اعزام حجاج به پایان رسیده است، تصریح کرد: هم اکنون 5 فرودگاه تبریز، مشهد، اصفهان، همدان و شیراز درگیر عملیات پروازهای حج هستند که فرودگاه ارومیه نیز در اواسط هفته به این فرودگاه اضافه خواهد شد.

طبق گفته قربانی؛ امروز (پنجم مردادماه) 10 پرواز از فرودگاه‌های کشور انجام خواهد شد که در راستای آن 2 هزار و 500 نفر اعزام خواهند شد.

وی در رابطه با عملیات پروازهای حج از فرودگاه امام توضیح داد: تاکنون 64 پرواز از این فرودگاه انجام شده که در راستای آن 15 هزار و 864 زائر به سرزمین وحی اعزام شدند.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی در خصوص آمار کل پروازهای انجام گرفته گفت: تا روز جمعه (چهارم مردادماه) در مجموع 245 پرواز از 19 فرودگاههای کشور انجام شده که بر اساس آن 60 هزار و 303 مسافر به سرزمین وحی اعزام شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.