| کد خبر: 192831 |

◄ اعزام حدود 30 هزار زائر از فرودگاه‌های کشور به سرزمین وحی

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران گفت: تا پایان سیزدهمین روز از عملیات حج 29104 زائر خانه خدا از فرودگاه‎های تحت پوشش شرکت فرودگاه‎ها رهسپار فرودگاه‎های جده و مدینه شدند.

تین نیوز
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران گفت: تا پایان سیزدهمین روز از عملیات حج 29104 زائر خانه خدا از فرودگاه‎های تحت پوشش شرکت فرودگاه‎ها رهسپار فرودگاه‎های جده و مدینه شدند.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، حشمت‎اله قربانی گفت: بر اساس آمار تا پایان روز 29 تیر، سیزدهمین روز از عملیات حج، طی 118 پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، 29104 زائر از فرودگاه‎های تحت پوشش شرکت فرودگاه‎ها شامل فرودگاه‎های اهواز، یزد، زنجان، ساری، اصفهان، گرگان، بیرجند، زاهدان، مشهد و کرمان به سرزمین وحی اعزام که 81 پرواز آن به مقصد مدینه و 37 پرواز به مقصد جده انجام شدند.

وی با اشاره به اینکه اکنون عملیات حج در فرودگاه‎های اهواز، یزد، زنجان، ساری، اصفهان، گرگان، بیرجند، زاهدان به اتمام رسیده است، گفت: امروز در چهاردهمین روز از عملیات رفت زائران خانه خدا دو فرودگاه بندرعباس و کرمانشاه عملیات حج خود را آغاز کردند و تا پایان روز به همراه فرودگاه‎های مشهد و کرمان طی 11 پرواز اقدام به اعزام حدود 2700 زائر خواهند کرد.

وی همچنین درباره آمار پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: طبق آمار دریافتی از این فرودگاه تا پایان روز جمعه 28 تیر، طی 35 پرواز 8845 زائر اعزام شده، که 27 پرواز به مدینه و 8 پرواز به جده بوده است.

قربانی در پایان در مورد کیفیت انجام پروازها گفت: خوشبختانه پروازها به خوبی در حال انجام است و جا دارد که از کارکنان فرودگاه‎ها و مسئولان حج در فرودگاه‎ها تشکر و قدردانی کنم و همچنین باید به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز خسته نباشید ویژه‎ای گفت چراکه کار اصلی را آنها انجام می‎دهند و تا کنون بسیار خوب عملکرده‎اند و در مواقع بروز نقص همگی دست به دست می‎دهند تا با سرعت مشکل رفع شود. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.