| کد خبر: 192240 |

◄ فردا اعزام نخستین زائران حج تمتع از فرودگاه مشهد

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی از اعزام نخستین گروه زایران بیت الله الحرام شامل 250 نفر از فرودگاه مشهد در صبح فردا (23 تیر) مصادف با سالروز میلاد امام رضا (ع) خبر داد.

تین نیوز
مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی از اعزام نخستین گروه زایران بیت الله الحرام شامل 250 نفر از فرودگاه مشهد در صبح فردا (23 تیر) مصادف با سالروز میلاد امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه های خراسان رضوی، محمدباقر قاسم زاده، مدیرکل فرودگاه های استان با اعلام این خبر عنوان کرد: نخستین گروه زایران خراسانی به تعداد 250 نفر و در قالب دو  کاروان، بامداد یکشنبه (23 تیر) در ساعت 5:25 فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد را به مقصد مدینه منوره ترک می کنند.  

قاسم زاده افزود: زایران خراسان های رضوی و شمالیِ بیت الله الحرام از 23 تیرماه با 44 پروازِ شرکت هواپیمایی هما در مرحله رفت به عربستان اعزام می شوند که این فرآیند تا 14 مردادماه به طول می انجامد. همچنین پروازهای مرحله برگشت حجاج به تعداد 45 پرواز شرکت هواپیمایی هما از 31 مردادماه آغاز می شود و در 13 شهریور ماه به پایان می رسد.

طی این عملیات 10هزار و 600 زایر در قالب 75 کاروان به سرزمین وحی اعزام می شوند که به تفکیک شامل 4440 زایر در قالب 32 کاروان از مشهد مقدس، 4490 زایر در قالب 32 کاروان از شهرستان های خراسان رضوی و تعداد1670 زایر در قالب 11 کاروان از خراسان شمالی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.