| کد خبر: 187231 |

◄ خط‌کشی باند 29چپ مهرآباد با تجهیزات داخلی

باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد با استفاده از خودروی طراحی شده توسط متخصصان این فرودگاه و مطابق با استانداردها روز جهانی خط کشی شد.

تین نیوز

باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد با استفاده از خودروی طراحی شده توسط متخصصان این فرودگاه و مطابق با استانداردها روز جهانی خط کشی شد.

به گزارشتین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه مهرآباد، خط کشی سطوح پروازی با استاندارد جهانی در فرودگاه‎های کشور در فرودگاه مهرآباد با مدرن‌ترین دستگاه خط کشی ویژه فرودگاهی با امکان پنج  فام رنگ همزمان در سطوح پروازی مهرآباد انجام گرفت.

عملیات خط کشی و رنگ‎آمیزی علائم ترافیکی سطوح پروازی فرودگاه مهرآباد شامل اپرون‎های شرقی و غربی، باند، تاکسی وی‎ها به منظور بالا بردن سطح ایمنی پروازها توسط کارکنان ماشین‌آلات و همچنین نظارت کنترلرهای مراقبت پرواز و کارکنان ایمنی و آتشنشانی این فرودگاه انجام شد.

این عملیات، بخشی از مجموعه عملیات نگهداری و بروز رسانی سامانه‌های ناوبری بصری(Visual Aids Navigation) در فرودگاه‌ها است که براساس الزامات مندرج در انکس ۱۴ و DOC۹۱۵۷ و DOC ۹۱۳۷ با هدف ارتقای ضریب ایمنی نشست و برخاست هواپیماها و تسهیل در پارک هواپیماها در موقعیت‎های مناسب و مشخص کردن مسیر تردد خودروها هر ساله و در زمان مقرر انجام می‎شود.

در اجرای این عملیات که بدون ایجاد وقفه در پروازهای روزانه فرودگاه مهرآباد انجام شد سطحی به وسعت ۲۵۰۰ مترمربع با مصرف حدود ۲۵۰۰ کیلوگرم رنگ، خط کشی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.