| کد خبر: 186177 |

◄ تلاش مسئولین فرودگاه مهرآباد برای ارائه خدمات بهتر

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از برنامه‎ریزی برای انجام طرح‎ها و برنامه‎هایی در جهت توسعه و افزایش کیفیت خدمات فرودگاهی و کمک ناوبری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از برنامه‎ریزی برای انجام طرح‎ها و برنامه‎هایی در جهت توسعه و افزایش کیفیت خدمات فرودگاهی و کمک ناوبری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی‎نیا گفت: برای سال 98 در سه حوزه هوانوردی، فنی مهندسی و تسهیلات فرودگاهی برنامه‎ها و اهدافی را تعریف کرده‎ایم و در دو حوزه اقتصادی و منابع انسانی نیز تلاش می‎کنیم تا با کسب مدل مناسب بتوانیم با درآمدهای بیشتر و آموزش نیروی انسانی که سرمایه هر سازمانی است به وضعیت مطلوب برسیم.

وی افزود: در حوزه هوانوردی و فرودگاهی تلاش می‎کنیم تا نصب و راه‎اندازی سوئیچینگ و گیرنده‎های برج مراقبت، عملیات سیویل ورک، نصب و راه‎اندازی سیستم روشنایی باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد، توسعه و نوسازی زیرساخت فناوری اطلاعات فرودگاه مهرآباد، ساخت استند بتنی رمپ غربی ایرساید، استریپ‎سازی سطوح پروازی، خاکبرداری و تسطیح سطوح پروازی باندهای فرودگاه مهرآباد و بازسازی ایستگاه‎های هوانوردی را انجام دهیم.

صفی‎نیا در مورد برنامه‎های فرودگاه مهرآباد در حوزه فنی و مهندسی نیز گفت: بازسازی و نوسازی سیستم‎های آبرسانی و تاسیسات برقی و مکانیکی، تکمیل پایانی پروژه pier ترمینال 1و2 به منظور نصب پل‎های تلسکوپی، نصب و راه‎اندازی شش دستگاه ایربریج ترمینال 1 و2، مطالعه و بررسی برای ایجاد زیرساخت ترمینال 80 هزار مترمربعی، بازسازی و بهسازی طبقه اول ساختمان تسهیلاتی ساختمان برج مراقبت پرواز، بهسازی نیروگاه مرکزی برق اضطراری، بهسازی پارکینگ طبقاتی فلزی ترمینال 4، بهسازی و بازسازی طبقات 7و8 و9 ساختمان تکنیکال بلاک، ادامه تغییر مسیر و اصلاح جاده ضلع شمالی باند 29 راست و ادامه تغییر مسیر جاده دسترسی DVOR و لوکولایزر به سمت رمپ کاسپین و نیروی هوایی از جمله فعالیت‎های پیش‎بینی شده برای سال 98 است.

وی ادامه داد: در حوزه مسافری و خدمات فرودگاهی در حوزه تسهیلات، ادامه بازسازی ورودی ترمینال 1و2، بهسازی و بازسازی سالن ترمینال 4، لاین‎بندی محوطه مقابل ترمینال 4 و6 و بهسازی سیستم مرکز تلفن را در دستور کار قرارداده‎ایم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.