| کد خبر: 186661 |

خدمات‌دهی فرودگاه اهواز به 90 هلی‌کوپتر امدادی در سیل اخیر

رئیس فرودگاه بین المللی اهواز از سرویس دهی به ۹۰ بالگرد امدادی در ایام بحرانی سیل خبر داد.

تین نیوز

رئیس فرودگاه بین المللی اهواز از سرویس دهی به ۹۰ بالگرد امدادی در ایام بحرانی سیل خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا رضایی، رئیس فرودگاه بین المللی اهواز با توجه به بحران اخیر سیل که در استان خوزستان به وقوع پیوست، گفت: فرودگاه اهواز از لحاظ عملکرد چهارمین رتبه را در کشور دارد و روزانه ۹۰ پرواز داخلی و خارجی را سرویس می‌دهد.

وی افزود: فرودگاه بین المللی اهواز در بحران سیل بعلاوه پرواز‌های روزانه مسافربری که در حال انجام است، توانست حدود ۶۰ تا ۹۰ پرواز بالگرد امدادی را در برج مراقبت و مابقی ارگان‌ها در ایام سیل سرویس دهد.

رضایی بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد پرواز‌های مسافربری روزانه در فرودگاه بین المللی اهواز کم نیستند و در ماه به ۱۴۶۸ پرواز رفت و برگشت می‌رسند مجبور به فراخوان درخواست نیرو از فرودگاه‌های کشور شدیم که شیفت ما از ۴ نفر به ۶ نفر افزایش یافت.

رئیس فرودگاه بین المللی اهواز اظهار داشت: در زمینه حمل بار و اسباب مورد نیاز برای کمک به سیل زدگان، ۶۴ پرواز سرویس دهی شدند، همچنین رفت و آمد مقامات لشکری و کشوری و سران ۳ قوه نیز توسط فرودگاه بین المللی اهواز تامین شد.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود در خوزستان و بخشنامه استاندار خوزستان و مدیر عامل فرودگاه، همچنین نظارت قائم مقام فرودگاه‌های کشور در این بحران تا اطلاع ثانوی به حالت آماده باش هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.