| کد خبر: 177156 |

◄ اختصاص 80 دستگاه ماشین و 140 نفر نیروی انسانی جدید برای برف‌روبی

ناوگان عملیات زمستانی در شهر فرودگاهی امام(ره) مستقر می‌شود.

تین نیوز

معاون توسعه زیرساخت شرکت شهر فرودگاهی جزئیات برنامه عملیات برف‌روبی زمستانی در فرودگاه بین‌المللی امام را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه خبری IKACNews، معاون توسعه زیرساخت شرکت شهر فرودگاهی امام به آمادگی کامل شهر فرودگاهی برای عملیات زمستانی و برف‌روبی اشاره کرد و اظهار کرد: امسال برای اولین بار دستورالعمل و استاندارد عملیات زمستانی در شهر فرودگاهی تهیه و تدوین‌شده است که از ابتدای آذرماه در دو بخش لندساید و ایرساید اجرا خواهد شد.

 آذر موحدی، بابیان این‌که 80 دستگاه ماشین سبک و سنگین امسال به ناوگان تجهیزات عملیات زمستانی افزوده می‌شود، گفت: هم‌چنین 140 نفر نیروی انسانی جدید و باتجربه برای عملیات برف‌روبی در لندساید و ایرساید به مجموعه اضافه خواهند شد.

معاون توسعه زیرساخت شرکت شهر فرودگاهی امام، ادامه داد: 250 تن اوره و 100 تن نمک در بخش ایرساید و 1000 تن نمک و 350 تن شن در بخش لندساید شهر فرودگاهی دپو شده است و به شکر خدا هیچ مشکلی برای تأمین مصالح و تجهیزات عملیات برف‌روبی وجود ندارد.

موحدی بابیان این‌که 180 کیلومتر جاده در بخش لندساید شهر فرودگاهی وجود دارد که در صورت لزوم باید برف‌روبی شود، گفت: محل دپوی تاکسیرانی به عنوان انبار اصلی مصالح عملیات زمستانی در نظر گرفته‌شده و چهار ایستگاه استقرار ماشین آلات برف‌روبی را در مبادی ورودی شهر فرودگاهی در جاده تهران-قم، تهران-ساوه، کمربندی شمالی و نیز میدان کمرگ پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین تمهیداتی برای تامین سوخت گازوئیل و بسته‌های خشک مواد غذایی در شرایط بحران در نظر گرفته‌شده و انشااله برای سال آینده قصد داریم تعدادی ماشین برف خور یا جارو مکانیزه جهت شهر فرودگاهی تهیه و تامین نماییم.

معاون توسعه زیرساخت شرکت شهر فرودگاهی امام، افزود: تاکنون حدود ٢٠دستگاه ماشین سنگین و سبک برای عملیات زمستانی اورهال شده و به‌زودی در جاده‌های اسپاین شهر فرودگاهی امام مستقر می‌شوند؛ و امیدواریم امسال با تصمیمات اتخاذشده از سوی ستاد عملیات برف‌روبی با بارش فراوان نزولات الهی بتوانیم با ناوگانی مجهز و کامل عملیات برف‌روبی را به نحو احسن انجام داده و از این موهبت الهی شکرگزار باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.