| کد خبر: 176207 |

◄ تسهیل فرآِیندهای جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های وزیر پیشنهادی راه

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی محور برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی را تسهیل فرآیندها هم در امور اجرایی و هم در جذب سرمایه‌گذار دانست.

تین نیوز

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی محور برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی را تسهیل فرآیندها هم در امور اجرایی و هم در جذب سرمایه‌گذار دانست.

به گزارش تین‌نیوز، شهرام آدم‌نژاد با اشاره به موضع‌گیری‌های چند روز اخیر و هم‌چنین برنامه اجرایی محمد اسلامی گفت: وزارت راه و شهرسازی وزارتخانه عظیمی است که چند میلیون نفر در حوزه دولتی و بخش خصوصی با آن در ارتباط هستند و قطعا سیاست‌های تسهیل‌گرانه در چنین مجموعه‌ای باعث می‌شود هم در بخش مسکن و هم در بخش حمل‌ونقل حمایت قاطعی از ایشان صورت بگیرد.

او ادامه داد: توجه به این‌که ایشان از معدود افرادی هستند که در تمام سطوح حمل‌ونقل سابقه دارند و این مهم در کنار توانمندی‌های اجرایی یکی از ویژگی‌های بارز رزومه ایشان هست، قطعا می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت پروژه‌های عظیم وزارت راه و شهرسازی باشد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی، سابقه اسلامی را یکی از دلایل حمایت از او و برنامه‌هایش خواند: دکتر اسلامی سال‌ها در حوزه هوایی یکی از بهترین مدیران بوده و درزمینه‌های دیگر مدیریتی هم کارنامه موفقی دارد لذا مطمئنا با این سابقه حمایت و همراهی همه‌جانبه بخش حمل‌ونقل و مسکن را خواهند داشت.

شهرام آدم نژاد در پاسخ به این سؤال که وزارت پروژه محور راه و شهرسازی همیشه با کمبود بودجه مواجه بوده و این امر مانع از پیشرفت به‌موقع پروژه‌ها شده است، آیا گزینه این وزارتخانه برای رفع این مشکل برنامه‌ای دارند، گفت: این مسئله درست و ما سالیان سال است که در بخش‌های مختلف وزارتخانه به دنبال گرفتن بودجه بودیم و البته اخیراً روش‌های جدیدی هم اضافه شده بود اما خوشبختانه یکی از ویژگی‌های بارز برنامه ایشان تنوع تامین منابع مالی است که در کنار تسهیل فرآیندها می‌تواند راهگشای مشکل مالی پروژه‌ها باشد.

او درباره موضع و برنامه اسلامی درزمینه جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی درزمینه ایجاد زیرساخت‌ها و تامین ناوگان در بخش‌های مختلف هم گفت: سال‌هاست که جذب سرمایه‌گذار جز اولویت‌های وزارتخانه‌هایی مانند راه و شهرسازی است و همان‌طور که گفتم خوشبختانه محور برنامه ایشان تسهیل فرآیندها و روان‌سازی امور اجرایی و شرایط سرمایه‌گذاری است که اگر این برنامه عملیاتی شود، حتما جذابیت برای سرمایه‌گذار بخش خصوصی ایجاد می‌شود و جذب سرمایه سریع‌تر و بیش‌تر خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.