| کد خبر: 152401 |

◄ آمادگی شرکت فرودگاه‌ها برای تشریح قرارداد «فلایت‌چک» در برنامه زنده تلویزیونی

اخیرا برخی از رسانه‌ها خبری تحت‌عنوان «یک شرکت انگلیسی از شرکت فرودگاه‌های ایران به دلیل خرید هواپیمای فلایت‌چک از یک شرکت دیگر‌، 8 میلیون یورو بالاتر از رقم پیشنهادی این شرکت شکایت کرده است» منتشر کرده‌اند؛ این خبر در حالی منتشرشده است که بارها شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از روند شفاف خرید هواپیمای فلایت‌چک و کوتاه شدن دست کاسبان و دلالان در این خرید شجاعانه خبرداده است.

تین نیوز

اخیراً برخی از رسانه‌ها خبری تحت‌عنوان «یک شرکت انگلیسی از شرکت فرودگاه‌های ایران به دلیل خرید هواپیمای فلایت‌چک از یک شرکت دیگر‌، 8 میلیون یورو بالاتر از رقم پیشنهادی این شرکت شکایت کرده است» منتشر کرده‌اند؛ این خبر در حالی منتشرشده است که بارها شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از روند شفاف خرید هواپیمای فلایت‌چک و کوتاه شدن دست کاسبان و دلالان در این خرید شجاعانه خبرداده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، رحمت‌اله مه‌ابادی روز دوشنبه هفته جاری، در خصوص انتشار اخبار «خرید هواپیمای فلایت‌چک» در مصاحبه تلفنی با بخش خبر ساعت 22:00 شبکه سه صداوسیما به تشریح توضیحات این مسئله پرداخت اما مجری این برنامه در اقدامی عجیب در رسانه ملی، ضمن قطع مکرر توضیحات مدیرعامل شرکت فرود‌گاه‌ها و ناوبری هوایی ایران که سعی در ارائه پاسخ مقدماتی به ابهامات ایجاد شده داشت با قطع یک‌طرفه ارتباط زنده تلفنی و بدون اجازه دفاع به مدیرعامل این شرکت، با یک نتیجه‌گیری عجیب که در رفتار رسانه‌ای دیده نمی‌شود، اخبار منتشر شده را درست دانست.

بر همین اساس، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در راستای انتشار این خبر که در شبکه‌های مختلف صداوسیما بدون ارائه هرگونه مستندات قانونی و بدون انجام هیچ‌گونه تحقیق و کسب اطلاعات تخصصی موثق منتشر شده است به رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی نامه‌ای ارسال کرده و خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به این موضوع شد.

در این نامه، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران آمادگی خود را جهت شرکت در یک برنامه زنده با حضور متخصصان، مدعیان و منتقدان ناوگان فلایت‌چک و تشریح تمام ابعاد و زوایای آشکار و پنهان فلایت‌چک‌های خریداری‌شده اعلام کرده است.

به گزارش تین‌نیوز، برخی کارشناسان معتقدند رسانه ملی با نگاهی یک‌سویه  توضیحات اخیر شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مبنی بر شفاف بودن خرید هواپیمای فلایت‌چک را نادیده گرفته است. منتقدان این رفتارها در برخی رسانه‌ها  می‌گویند ادعای یک شرکت انگلیسی که حتی برای آن هیچ‌گونه مدرکی نداشته شرایط را برای سلب اعتماد عمومی مردم به شرکتی که ارائه‌دهنده خدمات حساس و تضمین‌کننده ایمنی پروازها و جان مسافران است را فراهم می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    این تیتر در اکثر رسانه ها اینجوری نیست و نوشتن که هواپیمای سه میلیون یورویی را ۱۱ میلیون یورو خریدند. از شما به عنوان یک رسانه تخصصی تقاضا میکنم تا تفاوت این دو هواپیما را در بررسی مقایسه ای اعلام کنید تا این نارضایتی بی موردی که در افکار عمومی ایجاد شده، بهبود پیدا کنه و افکار عمومی به برتری هواپیمای آلمانی پی ببره. چون جوری وانمود شده که این دو یک هواپیما هستن یا دستکم هواپیماهایی مشابه هم هستن.