| کد خبر: 267710 |

مدیرکل دفتر مدیریت پروژه ها و مسئول مهندسی ارزش:

216 هزار میلیارد ریال صرفه جویی در پروژه های راهسازی با مهندسی ارزش

مدیرکل دفتر مدیریت پروژه ها و مسئول مهندسی ارزش گفت: پس از تدوین و ابلاغ دستورالعمل نظام مهندسی ارزش و بهینه سازی پروژه های شرکت ساخت و انجام فرآیند مهندسی ارزش در 10 پروژه راهسازی، حدود 216 هزار میلیارد ریال صرفه جویی صورت گرفته است.

تین نیوز

 مدیرکل دفتر مدیریت پروژه ها و مسئول مهندسی ارزش گفت: پس از تدوین و ابلاغ دستورالعمل نظام مهندسی ارزش و بهینه سازی پروژه های شرکت ساخت و انجام فرآیند مهندسی ارزش در 10 پروژه راهسازی، حدود 216 هزار میلیارد ریال صرفه جویی صورت گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت مادر تخصصی ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، روز گذشته نشست هم اندیشی مهندسی ارزش مدیران و مشاوران وزارت راه و شهرسازی برگزار شد تا با توجه به اهمیت مطالعات مهندسی ارزش در کاهش هزینه، زمان، اجرا و رفع مشکلات اجرایی پروژه ها، تجربیات موفق در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و نمونه های موفق برای سایر طرح ها نیز به کار گرفته شود.
مهدی مهری در تشریح اقدامات مهندسی ارزش شرکت ساخت گفت: تعیین کارگروه عالی مهندسی ارزش در شرکت، تدوین و ابلاغ ویرایش نخست دستورالعمل نظام مهندسی ارزش و بهینه سازی پروژه های شرکت، انعقاد توافقنامه سه جانبه همکاری های راهبردی در این زمینه میان شرکت ساخت، جامعه مهندسان مشاور ایران و انجمن خیرین راه و ترابری به منظور اجرای مهندسی ارزش در شرکت ساخت، برگزاری دوره های آموزشی در سطوح یک، دو و سه به صورت ترکیبی برای اولین بار در کشور و انجام مهندسی ارزش در پروژه های منتخب مجموعه اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای نظام مهندسی ارزش در این شرکت است.
مدیرکل دفتر مدیریت پروژه ها و مسئول مهندسی ارزش صرفه جویی حدود 216 هزار میلیارد ریال در هزینه های ساخت 10 پروژه راهسازی کشور را نتیجه بکارگیری اصول مهندسی ارزش دانست و اظهار داشت: یکی از مهمترین کارکردهای اجرای اصول مهندسی ارزش کاهش هزینه های اجرا است که با اقدامات صورت گرفته حدود 16 درصد از هزینه های اجرای این پروژه ها کاهش پیدا کرده که قابل توجه است.
شایان ذکر است: شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در مهندسی ارزش در وزارت راه و شهرسازی موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    مطالب عجیبی است و نیازمند تحلیل و بحث است