| کد خبر: 251966 |

پاسخگویی تلفنی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل

هم وطنان گرامی می توانند روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه از ساعت ۱۲ الی ۱۴ از طریق شماره تلفن ۲۲۲۷۷۰۳۳ با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل گفت وگو کرده و نظرات خود را مطرح کنند.

تین نیوز

هم وطنان گرامی می توانند  روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه از ساعت ۱۲ الی ۱۴  از طریق شماره تلفن ۲۲۲۷۷۰۳۳ با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل گفت وگو کرده و نظرات خود را مطرح کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در راستای طرح تکریم و بررسی مسائل و مشکلات مردمی، طبق هماهنگی انجام شده از سوی مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی؛ خیراله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور به صورت تلفنی پاسخگوی تقاضاها، درخواست ها و پیگیر پیشنهادات و نظرات مردم خواهد بود.

هم وطنان گرامی می توانند از ساعت روز دوشنبه ۱۷ بهمن از ساعت ۱۲ الی ۱۴  از طریق شماره تلفن ۲۲۲۷۷۰۳۳ با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل گفت وگو کرده و نظرات خود را مطرح کنند.

گفتنی است شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در سال ۱۳۸۳ به منظور ایجاد انسجام تشکیلاتی، کاهش تصدی ها و تقویت امور راهبردی مدیریت حمل و نقل در کشور و با هدف مدیریت متمرکز در زمینه زیر ساخت های حمل ونقل، به استناد ماده ۴ قانون برنامه سوم توسعه، با پیشنهاد وزارت راه و ترابری و مصوبه جلسه هیأت وزیران تأسیس شد. این شرکت با تجمیع سه معاونت وزارتی ساخت و توسعه راه ها، ساخت و توسعه راه آهن، ساخت و توسعه بنادر و فرودگاه ها و همچنین اداره کل ساختمان آزادراه ها و شرکت تأمین ماشین آلات شکل گرفت تا برنامه ریزی، طراحی و ساخت زیربناهای حمل ونقل کشور در یک مجموعه واحد انجام شود. هم اکنون این شرکت به عنوان یکی از زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی با ۳ معاونت اجرایی ساخت و توسعه راه آهن، ساخت و توسعه آزادراه و ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاهها و ۲ معاونت ستادی توسعه مدیریت و منابع و برنامه ریزی مشغول به فعالیت است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد آریغ 0 0

    باسلام ایستگاه راه آهن فامنین مدت ۶سال است احداث شده ولی تکمیل نشده‌ وقابل استفاده برای مردم نمی باشد .سال گذشته در سفر ریاست محترم جمهوری به استان همدان ۵۰ میلیاردتومان اعتبار تصویب شده ولی تاکنون هیچ قدمی برای تکمیل برداشته نشده درحالیکه برنامه دولت تکميل پروژه‌ های نیمه تمام است ولی عملا این پروژه راکت وتعطیل است اگراعتبارتخصیص می یافت امسال تیرماه به بهره‌برداری می رسید ولی باکمال تاسف اقدامی صورت نگرفته. لذا خواهشمند است این موضوع مورد بررسی و توجه واقدام قرارگیرد باتشکر

  • علی مغانی 0 0

    شکایت دارم از شرکت زیبا کومه ساز مازندران