| کد خبر: 250076 |

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور عنوان کرد

افتتاح آزادراه شیراز - اصفهان تا پایان سال

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور گفت: با هماهنگی هایی که با مسولان استانی و پیمانکار صورت خواهد گرفت سعی بر این است تا پایان سال این آزادراه به بهره برداری برسد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور گفت: با هماهنگی هایی که با مسولان استانی و پیمانکار صورت خواهد گرفت سعی بر این است تا پایان سال این آزادراه به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خیر الله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به دستور وزیر راه و شهرسازی به وی برای بازدید از پروژه آزاد راه شیراز به اصفهان اظهار داشت: این پروژه طولانی ترین آزادراه کشور است که امروز از ۲۵ کیلومتر آن بازدید به عمل آمد که شاهد پیشرفت های زیادی در آن بودیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور با تاکید بر اینکه خوشبختانه عملیات سیویل آزادراه به اتمام رسیده است افزود: با هماهنگی هایی که با مسوولان استانی و پیمانکار صورت خواهد گرفت سعی بر این است تا پایان سال این آزادراه به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه برای این آزادراه تا کنون ۲۰هزار میلیارد تومان هزینه شده است، افزود : پرداخت این هزینه ها به صورت مشارکتی (۵۰_۵۰) بر عهده دولت و بنیاد تعاون وزارت دفاع است.

خادمی با تاکید بر اینکه با راه اندازی کامل این آزادراه فاصله شیراز تا اصفهان ۱۳۰ کیلومتر کوتاه خواهدشد، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه تحول عظیمی در حمل و نقل استان های جنوبی رخ خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد : آزادراه شیراز -اصفهان یکی از زیباترین پروژه های زیرساختی کشور است که با افتتاح آن علاوه بر کاهش تصادفات جاده ای ، کمک ویژه ای به اقتصاد می شود تا جایی که شاهد کاهش ۳ هزار میلیارد تومانی مصرف سوخت خواهیم بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 4 0

    خب بجنبین دیگه .‌‌پس کی ؟

  • ناشناس 4 0

    چقدر کش میدید چینی ها هر سال هزاران کیلیومتر ازاد ره میسازن پولهارا کجا خرج میکنید

  • سارا 0 0

    اگه ازادراههای بیرون شهری ایران ۱۰بانده بشه به جای ۶بانده خیلی بهتره دیگه به جای اینکه سرعت متوسط تو ازاد راه ۱۰۰ کیلومتر برساعت باشه ۱۵۰کیلومتر برساعت سرعت متوسط حساب می شه و حداکثرسرعت ۲۰۰کیلومترمی شه و زودتر به مقصد می رسه ادم و دیگه نرخ عوارضی هم ۲برابرمی شه چون جاده دوبرابر شده حتی اگه ازادراه های قدیمی و جدید رو اگه ۱۰بانده بکنن ۱۰بانده همون ۸خطه هستش اینجوری یه تحول و تقییر تو ایران و خاورمیانه درراه سازی میشه و قطارها هم سریع و سیر بشن و هواپیماهای مافوق صوت مسافربری هم جایگزین هواپیمای معمولی بشه خیلی عالی میشه و قطار سریع سیر مسافربری ایران اروپا و ایران چین ساخته بشه که مردم بتونه مستقیم زمینی با قطاربه اروپا سفرکنه خیلی طرفدارداره وپیشرفته یعنی ابرپیشرفته این چیزا