| کد خبر: 237428 |

کریدور بزرگراهی غرب کشور، بسترساز اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری

اتمام پروژه‌های راهسازی در آذربایجان‌غربی به ویژه کریدور بزرگراهی غرب کشور که کنارگذر شهر بوکان بخش نهایی آن است را دنبال می‌کنیم چراکه این استان جایگاه مهمی در توسعه لجستیک و حمل‌ونقل بین‌المللی دارد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: اتمام پروژه‌های راهسازی در آذربایجان‌غربی به ویژه کریدور بزرگراهی غرب کشور که کنارگذر شهر بوکان بخش نهایی آن است را دنبال می‌کنیم چراکه این استان جایگاه مهمی در توسعه لجستیک و حمل‌ونقل بین‌المللی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خیراله خادمی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در بازدید از مراحل تکمیلی کنارگذر شهر بوکان گفت: اتمام پروژه‌های راهسازی در آذربایجان‌غربی به ویژه کریدور بزرگراهی غرب کشور که کنارگذر شهر بوکان بخش نهایی آن است را دنبال می‌کنیم چراکه این استان جایگاه مهمی در توسعه لجستیک و حمل‌ونقل بین‌المللی دارد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با بیان اینکه کریدور بزرگراهی غرب کشور بسترساز اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری است، افزود: تکمیل بخش‌های باقی‌مانده این گذرگاه بین‌المللی افزون بر کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در محرومیت‌زدایی از جنوب استان تأثیرگذار است.

بهمن ماه سال گذشته ٧ کیلومتر و ۵٠٠ متر از پروژه احداث کنارگذر شهر بوکان با توجه به نیاز عمومی منطقه به ایمن‌سازی و ساماندهی ترافیک درون‌ و برون‌شهری افتتاح شد. پروژه احداث کنارگذر بوکان به طول ٢١ کیلومتر در دو فاز اجرا می‌شود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.