| کد خبر: 236283 |

◄ بررسی آخرین وضعیت اجرایی پروژه‌های راهسازی

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در نشستی با رئیس و اعضای هیات مدیره انجمن شرکت‌های راهسازی، آخرین وضعیت اجرایی پروژه‌های راهسازی و روند عملیات اجرایی آن را مورد بررسی قرار داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در نشستی با رئیس و اعضای هیات مدیره انجمن شرکت‌های راهسازی، آخرین وضعیت اجرایی پروژه‌های راهسازی و روند عملیات اجرایی آن را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل در جلسه با انجمن شرکت‌های راهسازی ضمن اعلام آمادگی شرکت ساخت برای بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به منظور تامین اعتبار لازم برای پیشبرد عملیات اجرایی پروژه‌های راهسازی، گفت: یکی از رویکردهای اصلی دولت و شخص رئیس‌جمهور فعال نگه داشتن کارگاه‌های عمرانی و پروژه‌های زیربنایی در شرایط فعلی کشور است و باید با کمک و همراهی پیمانکاران متمرکز در بخش عمرانی تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مالی پروژه‌ها به عمل آوریم.

خادمی تامین منابع مالی برای پروژه‌های راهسازی و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل را از دغدغه‌های اساسی وزیر راه و شهرسازی بیان کرد و خواستار بررسی و ارائه پیشنهادهای کارشناسی شده توسط انجمن شرکت‌های راهسازی در این خصوص شد.

به گزارش شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، معاون وزیر راه و شهرسازی، افزود: در این جلسه مقرر شد انجمن شرکت های راهسازی روش های مختلف تامین مالی پروژه‌های راهسازی  را در کمیته‌های کارشناسی خود بررسی کرده و پیشنهادهای اجرایی را در جلسات مدیریتی با مدیران شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و نقل کشور  مطرح و به بحث و تبادل‌نظر بگذارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.