| کد خبر: 198514 |

◄ ثبت ۳۳۹ قرارداد و ۸۰۰ صورت وضعیت در سامانه پی‌وب

مدیرکل دفتر مدیریت پروژه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشورخبر داد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر مدیریت پروژه‌ها در جلسه رسیدگی به صورت وضعیت‌های الکترونیکی قراردادها با ساختار سرجمع گفت:‌ تاکنون تعداد ۳۳۹ فقره قرارداد پیمانکاری برای درج در سامانه پی وب عملیاتی شده و به ۸۱۸ فقره صورت وضعیت پروژه‌ها نیز رسیدگی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، صبح امروز جلسه هماهنگی نحوه رسیدگی به صورت  وضعیت‌ قراردادهای نوع سرجمع(WBS)  با حضور نمایندگان شرکت‌های پیمانکار، شرکت‌های مهندسین مشاور و ادارات کل اجرایی برگزار شد.

سعید پیروزفر در تشریح این جلسه با اشاره به اهمیت الکترونیکی کردن صورت وضعیت‌ها گفت:‌ تاکنون تعداد ۳۳۹ فقره قرارداد پیمانکاری در سامانه پی‌وب وارد شده و به ۸۱۸ فقره صورت وضعیت نیز رسیدگی شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت پروژه‌ها با اشاره به تفاوت ساختار نوع قراردادها افزود: از آن جایی که ساختار قراردادهای فهرست بهایی با قراردادهای سرجمع متفاوت است، این جلسه به منظور آشنایی بیشتر نحوه ارسال صورت وضعیت قرارداد‌ها با فرمت سرجمع برگزار شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در این جلسه برای آشنایی بیشتر فایل (MSP) برنامه زمان‌بندی یکی از قرارداد‌ها به عنوان پایلوت مورد بررسی قرار گرفت و استانداردهای لازم برای تهیه صورت وضعیت‌ها معرفی شد.

پیروزفر اعلام کرد: در پایان مقرر شد فایل‌های زمان‌بندی قرارداد‌‌های مذکور بر اساس استانداردهای تعیین شده در جلسه تهیه و در سامانه بارگذاری شود تا در نهایت نسبت به تهیه صورت وضعیت‌های سرجمع آن اقدام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.