| کد خبر: 169017 |

◄ راه‌اندازی سامانه ثبت الکترونیکی صورت وضعیت‌ها

برگزاری پنجمین جلسه هماهنگی سامانه جامع مدیریت پروژه با حضور نماینده‌‌های شرکت‌های مهندسین مشاور انجام شد.

تین نیوز

سرپرست دفتر مدیریت پروژه‌ها گفت: در راستای تکمیل بانک اطلاعاتی یکپارچه و استقرار نظام مدیریت پروژه‌ها به‌زودی سامانه ثبت الکترونیکی صورت‌وضعیت‌ها راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، سعید پیروزفر افزود: این جلسه هرساله با محوریت ارسال الکترونیکی مستندات مربوط به پروژه‌ها از طریق سامانه جامع مدیریت پروژه برگزار می‌شود و روند و کیفیت ارسال مستندات موردنقد و بررسی قرار می‌گیرد.

وی محور اصلی این جلسه را بررسی عملکرد شرکت‌های مهندسین مشاور در ارسال مستندات پروژه‌ها دانست و عنوان کرد: تهیه این بانک اطلاعاتی جامع علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و نیروی انسانی موجب دسترسی آسان و همیشگی به اطلاعات هر پروژه می‌شود که در این امر دقت مشاوران در واردکردن اطلاعات صحیح و جامع از اهمیت بالایی برخوردار است.

پیروزفر با تاکید بر نظام کنترل پروژه در سازمان‌های پروژه محور افزود: 39 طرح در سال گذشته و 106 طرح در سال جاری از سوی وزارت راه و شهرسازی به وظایف شرکت ساخت و توسعه انتقال‌یافته است و با اضافه شدن 23 طرح جدید در سال 97، این عدد به 280 طرح رسیده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر هزار و 162 قرارداد جاری و 425 پروژه موافقت‌نامه‌ای در تعهدات شرکت ساخت و توسعه  قرارگرفته است.

سرپرست دفتر کنترل پروژه با این توضیح ادامه داد: با توجه به حجم عملیات و تعدد پروژه‌های عمرانی، تمرکز اصلی بر تکمیل بانک اطلاعاتی پروژه‌ها است و به‌زودی سامانه ثبت الکترونیکی صورت‌وضعیت‌ها نیز در شرکت راه‌اندازی می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.