| کد خبر: 179137 |

در غرفه شرکت ساخت و توسعه صورت می‌پذیرد:

◄ رونمایی از طرح جامع منظر راه‌های کشور در نمایشگاه حمل‌ونقل

از طرح جامع منظر راه‌های کشور در نمایشگاه حمل‌ونقل در غرفه شرکت ساخت و توسعه رونمایی می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه از آغاز سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته خبر داد و گفت: در این دوره از نمایشگاه ضمن ارائه عملکرد شرکت ساخت و توسعه در گسترش شبکه راه‌های کشور، از طرح جامع منظر راه‌های کشور رونمایی می‌شود و با توجه به کسب رتبه اول در تحقق دولت الکترونیک سامانه‌های الکترونیک موجود نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، وحید تشکری برگزاری نمایشگاه را فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد‌ها، اقدامات و نوآوری‌های شرکت برشمرد و گفت:‌ در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته دستاوردهای شرکت ساخت در سال طلایی توسعه شبکه راه‌آهن کشور و تکمیل کریدورهای ریلی و همچنین اتصال پنج مرکز استان به شبکه سراسری راه‌آهن ارائه خواهد شد.

وی افزود: ارائه عملکردها و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ در توسعه شبکه جاده‌ای و افزایش سطح سرویس محورهای مختلف با اولویت تکمیل و رفع گلوگاه‌های شبکه آزادراهی کشور نیز بخش دیگری از این اقدامات است.

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل هم‌چنین از رونمایی طرح منظر راه‌های کشور در این دوره از نمایشگاه خبر داد و بیان کرد: شرکت ساخت و توسعه به‌عنوان متولی ساخت انواع راه‌ها در ایران با همکاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شرکت بازآفرینی شهری ایران، مرکز تدوین مقررات ایمنی حمل‌ونقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و دانشگاه شهید بهشتی اقدام به ایجاد کارگروهی جهت مطالعات پیرامون منظر راه در کشور کرد که حاصل آن پنج جلد کتاب با عنوان طرح جامع منظر راه‌های کشور است.

تشکری با تاکید بر کسب رتبه اول شرکت ساخت و توسعه در تحقق دولت الکترونیک اعلام کرد: در همین راستا سامانه‌های الکترونیکی راه‌اندازی شده به‌صورت مجزا در غرفه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی از این نمایشگاه‌‌ به‌عنوان محلی برای گردهمایی متخصصان و کارشناسان حوزه حمل‌ونقل یادکرد و گفت: امید است این موقعیت دستاوردهای چشمگیری در توسعه و آبادانی کشور به همراه داشته باشد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.