| کد خبر: 179020 |

با حضور معاون وزیر راه‌وشهرسازی صورت گرفت؛

◄ تودیع و معارفه مدیرکل دفتر مشارکت و جذب سرمایه

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر مشارکت و جذب سرمایه برگزار و با حکم معاون وزیر راه‌و‌شهرسازی سید محمود علمایی جایگزین غلامرضا عزیزی شد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل دفتر مشارکت و جذب سرمایه گفت:‌ با توجه به کمبود نقدینگی و منابع اعتباری نیاز است اقدامات اساسی در جذب منابع جدید و استفاده از روش‌های نوین تامین مالی پروژه‌ها صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر مشارکت و جذب سرمایه برگزار و با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی سید محمود علمایی جایگزین غلامرضا عزیزی شد.

خیر اله خادمی با اشاره به برخی موانع در استفاده از اسناد خزانه اسلامی به‌ویژه در پرداخت مطالبات پیمانکاران افزود: با در نظر گرفتن مشکلات مطرح‌شده، در حال حاضر یکی از راهکارهای سازنده برای تامین منابع موردنیاز پروژه‌های زیرساختی، استفاده از سایر منابع اعتباری نظیر فاینانس‌های داخلی و خارجی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اصلاح و تدوین قوانین جدید در این حوزه را موثر دانست و ادامه داد: ‌با توجه به کمبود نقدینگی و منابع اعتباری نیاز است اقدامات اساسی با جذب منابع جدید و استفاده از روش‌های نوین تامین مالی پروژه‌ها صورت گیرد.

در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش های غلامرضا عزیزی، محمود علمایی به عنوان مدیرکل مشارکت و جذب سرمایه شرکت معرفی شد.

خیراله خادمی در ابلاغ خود خطاب به سید محمود علمایی آورده است:

«نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان مدیرکل دفتر مشارکت و جذب سرمایه منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با بهره‌گیری از امکانات، استعداد‌ها و ظرفیت‌های موجود و هماهنگی با مجموعه کارشناسان و مدیران شرکت متبوع زمینه را برای دستیابی به اهداف زیر محقق نمایید:

* برنامه‌ریزی به منظور جذب حداکثری سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در چارچوب قوانین موجود

* هماهنگی و کمک برای شناسایی محدودیت‌ها و موانع جذب سرمایه در پروژه‌های زیرساختی و ارایه راهکارهای لازم به نهادهای ذی‌ربط برای اصلاح یا تسهیل قوانین و آیین‌نامه‌ها

*اصلاح و بهبود روش‌های سرمایه‌گذاری برای افزایش نرخ بازده سرمایه‌گذاری داخلی در پروژه‌های زیربنایی

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال درراه خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد اهداف شرکت، موفق و موید باشید.»

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    ایشان از مدیران سالم و عالم میباشند.انشالله موفق باشند
    م.ش