| کد خبر: 178277 |

◄ تخصیص 400میلیارد اعتبار آزادراه منجیل-رودبار پس‌از انتخاب پیمانکار

طبق قول سازمان برنامه‌وبودجه، برای تکمیل محور منجیل-رودبار در آزادراه قزوین-رشت، پس‌ازآنتخاب پیمانکار ۴۰۰ میلیاردتومان اعتبار تخصیص داده خواهد شد.

تین نیوز

طبق قول سازمان برنامه وبودجه، برای تکمیل محور منجیل-رودبار در آزادراه قزوین-رشت، پس از انتخاب پیمانکار ۴۰۰ میلیاردتومان اعتبار تخصیص داده خواهد شد. سیدحسین میرشفیع، معاون شرکت ساخت زیربناهای حمل ونقل با اعلام این خبر گفت: این اعتبار هنوز تخصیص داده نشده چراکه ابتدا ما باید برای انتخاب پیمانکار، مناقصه برگزار کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، میرشفیع افزود: مناقصه انتخاب پیمانکار را یک بار برگزار کرده ایم؛ اما چون شرکت کننده به تعداد کافی نبود، مناقصه را طی هفته جاری تجدید خواهیم کردیم.

این مقام مسئول بابیان این که احتمالاً در جریان همین تجدید مناقصه موفق به انتخاب پیمانکار خواهیم شد، ادامه داد: سازمان برنامه وبودجه قول داده به محض آغاز کار، بودجه لازم را تخصیص دهد.

میرشفیع درباره این که آیا با توجه به نوسانات قیمتی که درزمینه پروژه های عمرانی و مصالح ساخت وساز ایجادشده، رقم ۴۰۰ میلیاردتومان تکاپوی تکمیل طرح را خواهد داد یا خیر؟ گفت: به نظرم باید اجازه بدهیم ابتدا فرآیند ساخت آغاز شود و پس ازآن کفایت اعتبار تخصیصی را بسنجیم. ما پیش بینی تعدیل را برای اجرا در طول پروژه کرده ایم و اگر مبلغی که قرار است تخصیص داده شود، از این رقم بیش تر شد، باید درخواست تجدید منابع کنیم ولی فعلاً این رقمی که سازمان برنامه قرار است پرداخت کند، پاسخگوی فهرست بهای موجود خواهد بود.

او درباره اخذ عوارض از این ۸ کیلومتر تصریح کرد: ما رقم عوارض را نسبت به سرمایه گذاری تعیین می کنیم و این ۸ کیلومتر با بقیه مسیر یکپارچه است و گیت عوارضی جداگانه نخواهیم داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.