| کد خبر: 182748 |

◄ امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون حمل‌ونقل و لجستیک ایران و خانه معدن ایران

تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون حمل‌ونقل و لجستیک ایران و خانه معدن ایران امضا شد.

تین نیوز

یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ مصادف با روز مهندس، تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون حمل‌ونقل و لجستیک ایران و خانه معدن ایران با حضور مسئولین وزارت راه و شهرسازی و وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به امضا رسید.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه خبری لجستیک و زنجیره تامین، این تفاهم‌نامه که مابین علی محمودسرای رئیس فدراسیون حمل‌ونقل و لجستیک ایران و محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران مبادله شد به دنبال بهره‌برداری از امکانات، توانمندی‌ها، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مشترک بخش خصوصی در جهت پیشبرد و توسعه زیرساخت‌های بخش معدن و صنایع معدنی و حل چالش‌ها و معضلات حمل‌ونقلی،به خصوص در بخش‌های ریلی، جاده‌ای و بندری، بخش معدن است.

لازم به توجه است که بخش معدن و صنایع معدنی با حجم تولید سالیانه‌ای بالغ‌بر ۴۰۰ میلیون تن که در سال‌های آتی ایجاد می‌کند، یکی از مهم‌ترین بخش‌های تقاضای خدمات حمل‌ونقل و لجستیک به خصوص حمل‌ونقل ریلی کشور را به خود اختصاص داده است.

از همین‌رو، ضروری است تا با نگاهی تخصصی و حرفه‌ای، نسبت به اجرای الگوهای بهینه حمل‌ونقل و طراحی مناسب شبکه لجستیک بارهای معدنی کشور حساسیت لازم وجود داشته باشد تا از هدر رفت منابع جلوگیری به عمل‌آمده و باعث کاهش هزینه‌های حمل بارهای معدنی که بخش قابل توجهی از قیمت تمام‌شده آن را شکل می‌دهد، شود. موضوعی که یکی از اهداف اصلی این تفاهم‌نامه است.

بنا بر گزارش مجله لجستیک و زنجیره تامین، در این مراسم، فعالان بخش خصوصی در حوزه معدن و حمل‌ونقل و همچنین مدیران کل مرتبط از سازمان ایمیدرو، معاونت حمل‌ونقل وزارت راه، شرکت راه‌آهن ج.ا.ا. حضور داشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.