| کد خبر: 218579 |

با سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی؛

◄ قطار ۵ ستاره زندگی رشت-مشهد به طور رسمی از چهارشنبه راه اندازی می شود

با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور قطار مجلل و ۵ ستاره زندگی شرکت رجا از روز چهارشنبه در ایستگاه راه آهن رشت افتتاح رسمی و راه اندازی می شود.

تین نیوز

با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور قطار مجلل و ۵ ستاره زندگی شرکت رجا از روز چهارشنبه در ایستگاه راه آهن رشت افتتاح رسمی و راه اندازی می شود.

به گزارش تین نیوز، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: با تلاش های همکاران این شرکت و سرمایه گذاری صورت گرفته از سوی سازمان تأمین اجتماعی، سومین رام از قطار مجلل و ۵ ستاره زندگی در مسیر ریلی جذاب و زیبای رشت- مشهد افتتاح می شود.

محمد رجبی با بیان اینکه قطار مجلل زندگی اولین قطار ۵ ستاره در شبکه ریلی کشور بوده که به طور رسمی در فروردین ۱۳۹۴ توسط شرکت رجا در مسیر مشهد راه اندازی شد گفت: این قطار ۵ ستاره با دارا بودن تنها واگن رستوران دو طبقه در شبکه ریلی کشور با محیطی زیبا و جذاب، به علاوه امکانات دیگر همچون کوپه های ۴ تخته ویژه با سرویس های خواب بهداشتی وکیوم شده، پذیرایی توسط مهمانداران تحصیل کرده و مجرب، سیستم های صوتی و تصویری به صورت wifi و iptv، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی، امکان تنظیم دمای کوپه توسط مسافر و ...، در ۳ سطح پذیرایی بر اساس انتخاب مسافران هنگام خرید بلیت، سفری دل انگیز را برای مسافران فراهم کرده است.

وی اظهار داشت: شرکت رجا به عنوان پیشرو در صنعت ریلی کشور با شیوع ویروس کرونا در تمامی قطارهای شرکت به ویژه قطار ۵ ستاره زندگی با ضدعفونی کردن کامل قطارها و رعایت پروتکل های کامل بهداشتی برای ماموران و مسافران از جمله: تب سنجی ماموران و مسافران، توزیع ماسک رایگان بین مسافران و ماموران، تعبیه مایع ضد عفونی کننده در سالن ها، سرویس های پذیرایی یک بار مصرف، تامین غذای بسته بندی شده از بهترین کترینگ صنعت هوایی کشور و ... اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این قطار در مسیر ریلی رشت-مشهد بتوانیم خدمتگزار خوبی برای هموطنان گرامی باشیم و در صورت استقبال از این قطار به توسعه تردد در این مسیر و سایر خطوط ریلی کشور بیندیشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 1 0

    سلام.
    قیمت بلیط؟
    زمان سفر؟

  • کوروش 0 0

    ینی الان قصد دارید این قطار زندگی رو در هر مسیری که اضافه میشه از اول افتتاح کنید و روبان پاره کنید و مصاحبه بفرمایید آیا؟