| کد خبر: 214679 |

سرمایه‌گذاری چین برای توسعه شبکه ریلی با اروپا

دولت چین به منظور بهبود خدمات حمل و نقل ریلی بین این کشور و اروپا، ۲۰۰ میلیون یوان (حدود ۲۸.۳ میلیون دلار آمریکا) از بودجه مرکزی به این امر اختصاص داده است.

تین نیوز

 دولت چین به منظور بهبود خدمات حمل و نقل ریلی بین این کشور و اروپا، ۲۰۰ میلیون یوان (حدود ۲۸.۳ میلیون دلار آمریکا) از بودجه مرکزی به این امر اختصاص داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از شینهوا، بزرگترین سازمان برنامه ریزی اقتصاد چین برای حمایت از ساخت مراکز حمل و نقل در پنج شهر و بهبود خدمات حمل و نقل ریلی بین چین و اروپا، 200 میلیون یوان (حدود 28.3 میلیون دلار آمریکا) از بودجه دولت مرکزی سرمایه‌گذاری کرده است.

براساس بیانیه کمیسیون ملی توسعه و اصلاحات چین، این وجوه برای حمایت از ساخت پروژه‌های نمایشی در ژنگژو، چونگ کینگ، چنگدو، شیان و ارومچی و به منظور بهبود بهره وری در خدمات شبکه حمل و نقل ریلی استفاده می‌شود.

این کمیسیون همچنین اعلام کرد که برای هدایت مقامات محلی در ساخت مراکز حمل و نقل و حمایت از ساخت مشترک طرح راه ابریشم جدید (طرح کمربند و جاده)، هماهنگی‌های بیشتری انجام خواهد داد.

خدمات حمل و نقل ریلی چین و اروپا که در سال 2011 آغاز شد، به عنوان بخش مهمی از طرح کمربند و جاده برای تقویت تجارت بین چین و کشورهای شرکت کننده در این طرح در نظر گرفته می‌شود.

در میان بحران شیوع ویروس کرونا، این خدمات ریلی همچنان یک کانال حمل و نقل مطمئن محسوب می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهرداد فرشیدی 0 0

    رقم اعلام شده برای توسعه مسیر ریلی چین به اروپا در مطلب فوق برابر 28 میلیون دلار اعلام شده که با احتساب ارزش 22 هزار تومانی دلار در ایران می شود حدود 600 میلیارد تومان که در ایران برابر با هزینه احداث 60 کیلومتر خط ریلی است ؟