| کد خبر: 268782 |

هشدار به رانندگان کامیون درباره خرید کامیون اسکانیا جدید وارداتی + جزئیات

بر اساس اعلام برخی رسانه ها مدل های جدیدی از کامیون اسکانیا وارداتی در گمرک غرب و بازرگان مشاهده شدهکه ممکن است رانندگان کامیون مشتری آنها باشند.

تین نیوز

بر اساس اعلام برخی رسانه ها مدل های جدیدی از کامیون اسکانیا وارداتی در گمرک غرب و بازرگان مشاهده شده که ممکن است رانندگان کامیون مشتری آنها باشند.

در چند روز اخیر تعدادی کامیون اسکانیا وارداتی جدید در گمرک غرب دیده شده و تعدادی نیز در گمرک بازرگان روی پای خود آمده و در پارکینگ گمرک حضور دارند.

مطلب مهم و پربازدید روز را ببینید:

بیمه رانندگان کامیون ؛ راه سوءاستفاده کنندگان بسته شد

علیرضا روستا با اعلام این خبر در سایت باکامیون نوشته است: از انجا که تا کنون کامیون های وارداتی اسکانیا که توسط تیتان دیزل وارد می‌شدند و با خودرو حمل شده و مستقیم به مقصد گمرک ماموت در هشتگرد حمل می‌شدند و دیگر در جایی دیده نمی‌شدند حضور این کامیون ها بدون خودرو بر در پارکینگ های گمرک بازرگان و حضور این کامیون ها در گمرک غرب تهران نشان از آزاد شده واردات کامیون های اسکانیا دارد.

اما با توجه به اطلاعاتی که بدست آوردیم تیتان دیزل به هر نمایندگی مجاز خود تعداد محدودی مجوز واردات اسکانیا با شرایط خاص تیتان دیزل از جمله استعلام این کامیون ها قبل از ورود و تعهدات لازم برای ورود کامیون سالم را گرفته است و امتیاز واردات را با دریافت مبلغی تحت اختیار بعضی از نمایندگی های خود قرار داده است. هنوز این مطلب مورد تایید شرکت تیتان دیزل قرار نگرفته اما با توجه به اعلام بعضی از نمایندگی های ماموت در رابطه با آزاد بودن و توانایی واردات اسکانیا به کشور، این فرضیه نیز درست بنظر می رسد.

وی در ادامه نوشته است: در صورت اعلام اخبار دقیق شرکت خدمت شما(رانندگان کامیون) اطلاع رسانی خواهیم کرد اما در نظر داشته باشید در این زمان قطعا افراد سودجویی همراهند بود که با اعلام واردات کامیون اسکانیا اقدام به کار های غیر قانونی خواهند کرد پس جهت متضرر نشدن حتما قبل از خرید کامیون از هر مقصد نسبت به ورود کامیون مربوطه با شرکت تیتان دیزل هماهنگی و استعلام نمایندگی و یا مرجع وارداتی را بگیرید و سپس اقدام به خرید نمایید.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سید حسام میرعنایت 7 1

    تغاری بشکند ماستی بریزد ،جهان گردد به کام کاسه لیسان

  • گمنام 0 1

    ما که ۲۵ ساله گواهینامه پایه یکم داریم حتی یک دوچرخه نیز نمی توانیم بخریم الی برسد به اسکانیا ، حقمون راخوردند شوفری برای دیگران اینه دیگه

  • ناشناس 0 1

    بخورید وبیاشامید که گواراتان بادولی به یغما نبرید

  • ابوالفضل. 0 0

    لوازم.گران.هست