| کد خبر: 264957 |

◄ سارقان اتوبان اصفهان شیراز با گوسفندان سرقتی غیب شدند!

در حالی که حدود 1 ماه و نیم از سرقت مسلحانه یک کامیون در اتوبان اصفهان شیراز می گذرد، خبری از دستگیری سارقان و بازگرداندن گوسفندانی که به سرقت برده اند به صاحب آنها، نیست!

تین نیوز

در حالی که حدود 1 ماه و نیم از سرقت مسلحانه یک کامیون در اتوبان اصفهان شیراز می گذرد، خبری از دستگیری سارقان و بازگرداندن گوسفندانی که به سرقت برده اند به صاحب آنها، نیست!  

مسافران و رانندگانی که برای رسیدن به شهر شیراز، طولانی ترین آزادراه کشور یعنی آزادراه اصفهان به شیراز را انتخاب می کنند بهتر به بعضی توصیه های امنیتی توجه کنند. مهم ترین توصیه این است که بهتر است در ساعت های نیمه شب با احتیاط بیشتری در این جاده تردد کنند.

خبر مهم امروز را بخوانید:

◄ مترو پرند فردا پنجشنبه با حضور رئیسی افتتاح می شود

 

توجه به این توصیه خصوصا برای رانندگان کامیون بسیار کاربردی و حتی ضروری است. گزارش ها و تماس ها و کامنت های رسیده به تین نیوز حکایت از آن دارد که راهزنان و سارقان در مواردی با سوء استفاده از طولانی بودن اتوبان اصفهان شیراز و کمبود دوربین های حفاظتی و ایستگاه های پلیس در این مسیر، دست به سرقت از کامیون ها زده اند.

در یک مورد مشهور بار کامیونی که رانندگی آن را رضا افسری به عهده داشت در حوزه استحفاظی خسرو و شیرین به سرقت رفت. بار این کامیون صد و بیست راس گوسفند بود که از 24 مهرماه تاکنون نه سارقان دستگیر شده اند و نه اثری از گوسفندان پیدا شده است.

وی با تماس مجدد به این رسانه می گوید: باری که من در اتوبان اصفهان شیراز در این کامیون حمل می کردم 120 راس گوسفند بود. همان طور که پیش از این نیز گفتم چوپان گوسفندها هم همراه بار بود. در این سرقت که به صورت مسلحانه انجام شد من و چوپان مورد ضرب و شتم سارقان قرار گرفتیم و و ساعت ها با دست بسته و پای برهنه در بیابانها رها شدیم.

این راننده کامیون با استمداد از ماموران برای یافتن بار کامیون و دستگیری سارقان تصریح کرد: سوال من از مسئولان امر این است که چگونه اتوبانی که 211 کیلومتر طول آن است را با کمترین موارد امنیتی یعنی پاسگاه و ایست بازرسی و دوربین نظارتی افتتاح کرده اند که دزدها و راهزن ها از نظارت ناقص پلیس سوء استفاده کرده و امنیت را از رانندگان کامیون سلب کنند.

شایان ذکر است مدتی پیش نیز موسیوی رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر وقوع سرقت در محدوده آزاد راه جدید الاحداث شیراز _ اصفهان، ضمن تعیین مهلت محدود برای رفع این مشکل متذکر شد: در صورت عدم اجرای وظایف و تعهدات مقرر ، ترک فعل مدیران مربوطه در دستور کار دادگستری استان قرار خواهد گرفت .

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.