| کد خبر: 264495 |

◄ اتوبان اصفهان شیراز با اولین تصادف محک خورد؟

اولین تصادف نسبتا شدید در اتوبان اصفهان شیراز رخ داد و این سانحه 3 مصدوم بر جا گذاشت. با این حال هنوز برای اظهار نظر درباره دسترسی مسافران این آزادراه به خدمات سلامت در صورت نیاز، زود است.

تین نیوز

اولین تصادف نسبتا شدید در اتوبان اصفهان شیراز رخ داد و این سانحه 3 مصدوم بر جا گذاشت. با این حال هنوز برای اظهار نظر درباره دسترسی مسافران این آزادراه به خدمات سلامت در صورت نیاز، زود است.

یکی از مهم ترین نیازهای مسافران در آزادراه ها دسترسی به خدمات سلامت است. سرعت بالا در آزادراه ها موجب می شود هر گونه تصادف در این محورهای مواصلاتی با مصدومیت جدی مسافران منتهی شود. در این شرایط دسترسی مناسب به امدادگران اورژانس و حضور آنها در محل تصادف به شدت ضروری است. 

نخستین تصادف نسبتا شدید در اتوبان اصفهان شیراز بین یک کامیونت و یک خودروی سواری رخ داده و ممکن است در آینده نیز تصادف های دیگری در این محور رخ دهد. لازم است امکانات و پایگاه های امداد و نجات در سراسر این اتوبان به تعداد کافی راه اندازی شود تا مصدومان احتمالی تصادف های آینده به موقع مورد مداوا قرار گیرند.

اولین تصادف اتوبان اصفهان شیراز فوتی نداشت

به گزارش تین نیوز بنا به اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان آباده، اولین تصادف جدی این آزادراه خوشبختانه تلفات جانی نداشت. طبق اعلام این نهاد، در ساعات بامدادی روز جمعه ۲۶ آبان ماه سالجاری یک فقره تصادف در اتوبان اصفهان شیراز اتفاق افتاد. پس از اعلام گزارش اورژانس و هماهنگی با EOCاستان گزارشی مبنی بر حادثه برخورد سواری دنا با کامیونت فوتون در کیلومتر ۱۳۰ آزادراه محور اصفهان به شیراز دریافت شد.

به گفته علی سعادتمند رئیس هلال احمر آباده، بلافاصله نجاتگران به محل حادثه اعزام شدند ؛در  این حادثه خدمات روشنایی و کنترل ترافیک و درمان سرپایی  توسط نجاتگران پایگاه شورجستان انجام گردید، این حادثه ۳ مصدوم در برداشت که ۲ نفر از آنها توسط عوامل اورژانس از آزادراه اصفهان شیراز به بیمارستان امام خمینی آباده انتقال یافت. یک نفر از مصدومان نیز توسط نجاتگران پایگاه شورجستان درمان سرپایی شد.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 4 4

    این آزادراه در حد نیاز , نیروهای امدادی انتظامی و خدمات دارد در مورد بنزین هم اگر ابتدای این آزادراه 30 لیتر بنزین زده شود کاملا پاسخگو خواهد بود البته یک مجتمع خدماتی رفاهی هم در این آزادراه وجود داره با امکانات کامل مثل پمپ بنزین و گازوئیل و فروشگاه مواد غذایی.
    یکسری ساخت و سازها هم در کنار این آزادراه در حال انجامه از جمله ساخت 5 مجتمع خدمات رفاهی دیگر که تا آخر سال, یکی یکی افتتاح می شن. اورژانس و هلال احمر, نیروی انتظامی و راهور و ... هم در حال ساخت سازه ها و استقرار استانداردتر هستند.
    فکر می کنم تخریب گران محترم از 2 یا نهایتا 3 ماه دیگر از دل این آزادراه دیگر کاسب نشن و تخریب کردن هاشونو مجبور بشن به سمت پروژه و جای دیگر شیفت کنند. اما برای این 2 3 ماه آینده خوراک برای تخریب کردن وجود دارد تخریب کنید و حالش را ببرید!
    البته مردم 4 ساعته و کمتر بین اصفهان و شیراز تردد می کنند توریسم هم قطعا بیشتر و بیشتر رونق می گیرد و این باز به نفع مردمان همین مناطق است و بعد کل کشور و مردم از این پروژه بزرگ و ملی راضی هستند. اقتصاد کشور هم از تکمیل بخشی از کریدور جهانی شمال جنوب بهره خواهد برد. حالا یکسری خودشونو بکوبن به در و دیوار که خیلی مهم نیست .

  • زیبااحمدفخرالدین 0 0

    درود بر نیروی پلیس هوشیار پلیس که هر جا نباشد دزذی و غارت زیاد می شود