| کد خبر: 260721 |

◄ فروش کامیون 26 تن چینی به صورت نقد و اقساط 60 میلیونی + جزئیات

یکی از شرکت های کامیون سازی مشهور، طرح فروش اعتباری - نقد و اقساط - محصولات خود را از 7 شهریورماه 1402 آغاز می کند.

تین نیوز

یکی از شرکت های کامیون سازی مشهور، طرح فروش کامیون 26 تن اعتباری - نقد و اقساط - محصولات خود را از 7 شهریورماه 1402 آغاز می کند.

به گزارش تین نیوز، بر اساس این طرح می توان کامیون 26 تن چینی را با پرداخت مبالغی به عنوان پیش پرداخت و الباقی در اقساط 36 ماهه حدود 60 میلیونی خریداری کرد. رانندگان کامیون در انتظار اعلام شرایط فروش محصولات جدید کامیون سازان هستند اما با اعلام شرایط نمی توان استقبال را از هم اکنون پیش بینی کرد.

خبر جذاب و پربازدید امروز را بخوانید:

◄ پولدار شدن صاحبان کامیون های فرسوده و میلیاردر شدن مالکان پرایدهای اسقاطی!

در هفته های گذشته تماس خبرنگار تین نیوز با نمایندگی های فروش کامیون حکایت از این داشت که بازار در رکود به سر می برد و خریداران با توجه به تحولات مختلف از جمله زمزمه های توافق محدود بین ایران و آمریکا از بازار پا پس کشیده اند.

چنانچه این توافق انجام شود دلار با کاهش مواجه شده و بازارهای مختلف از جمله بازار خودروهای سنگین تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

با توجه به این تحولات انتظار نمایندگی های فروش این است که کامیون سازان در مدل های فروش خود تجدید نظر کنند و فروش اقساطی را به شکل گسترده تری مدنظر قرار دهند.

* برای اطلاع از تازه ترین اخبار بازار کامیون و تریلی اینستاگرام ما را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

در این شرایط، آریا دیزل طرح جدید فروش محصولات خود را به زودی و از سه شنبه این هفته آغاز خواهد کرد. این شرکت کامیون 26 تنی را که اخیرا از آن رونمایی کرده است را به صورت نقد و نقد – اقساط در معرض فروش قرار خواهد داد.

خرید قسطی کامیون چقدر پیش پرداخت می خواهد؟

 آریا دیزل کامیون باری ۲۶ تن C&C مدل۱۴۰۲ سفید رنک  فاقد اتاق بار (صرفاً شاسی) مدل 420+U مجهز به گیربکس اتوماتیک و ریتاردر ۵ مرحله ای را در این طرح عرضه کرده است.

 پیش پرداخت مرحله اول جهت خرید اعتباری این کامیون در زمان ثبت نام و معادل  .983 میلیون تومان، پرداخت مرحله دوم ۳۰ روز پس از ثبت نام معادل 1 میلیارد و 600 میلیون تومان و پیش پرداخت مرحله سوم(الباقی همزمان با صدور معرفی نامه به لیزینگ و اعلام مکتوب مصوبه زمان دریافت تسهیلات از سوی لیزینگ) معادل1 میلیارد و 70 میلیون تومان است. الباقی پرداخت معادل ۶۰۴٫۳۶۵٫۰۰۰ ریال است که به صورت اقساط ۳۶ ماهه بوده و موعد تحویل این کامیون نیز پس از ۶۰ روز کاری است.

بر اساس گزارش سایت باکامیون، اگر خریداران این کامیون خواستار خرید نقدی این کامیون باشند باید مبلغ ۴۸٫۷۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بپردازند. پیش پرداخت مرحله اول جهت خرید این کامیون در زمان ثبت نام و معادل  ۹.۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، پرداخت مرحله دوم ۳۰ روز پس ازثبت نام معادل ۱۹.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و پرداخت مرحله سوم در زمان صدور دعوتنامه معادل ۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال می‌باشدکه موعد تحویل این کامیون نیز پس از ۶۰ روز کاری است.

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضا 7 1

    سلام ای کاش کامیون ارزان بشه .

    • ناشناس 2 1

      همینجوریش جاده ها پر ماشین شده

  • زارعی 2 0

    این قیمتها کلاهبرداری است با عقل جور در نمیاد وخرج به دخلش نمیخوره سود بانکیش گیر نمیاد

    • ناشناس 2 0

      خودرو چینی اشغال برو بریز دور اگه ما مسول دل سوز داشتیم الن متونیستیم تو حمل نقل کل جونا مملکتمون بفرستیم سر کار ./b>

  • نورلا 3 0

    کارنیست. راننده. تا بخواه. باربیداکنه. سه. الی. جهارروز. طول. میکشه. بدشم. گازوییل. داره. جیره. بندی. میشه. کوبارکوکرایه.... خرج. زندگی. زن. بجه. جی. قسط. ازکجا. میدی. ای. راننده. خدازده

  • مسعود 7 0

    واقعا خسته نباشن با این طرح عالی. آخه آقای شرکت کسی که 4میلیارد 700 میلیون رو نقدی داشته باشه که دیگه نیازی نداره که تو براش 60 ملیون باقی مونده رو اقساط بکنی. واقعا خودشون خنده شون نمیگیره با این طرح های مسخره و مضخرف. همین همسایه های ایران رو نگا کنین چه شرایطی میذارن برا ماشینا که مصرف کننده بتونه راحت پرداخت کنه. واقعا جای تاسف داره. آخه ماشینش هم مالی نیست چینی بدرد نخوره

  • اردک 3 1

    خوابش رو ببینیم ک کامیون ارزون بشه.اما اولویت مسکن هست

    • اردشیر 2 0

      با این شرایط مرغ هم خندش میگیره

  • صادق ناصری 2 0

    بااین شریط هیچ کس نمیخره مردم چی فرز کردین اینقدر خرهستن

    • ناشناس 4 1

      البته که مردم خر هستند. پس این همه خریدار احمق از کجا پیدا میشن . اگر قشر راننده بجز عده کمی که ناچارا رانندگی میکنند، بقیه که ماشین ۵ میلیاردی میخرند، خر نباشن چی هستند؟

  • جعفری 6 1

    با این قیمت می‌توان کشنده باکیفیت اروپایی وارد کرد به ۱۰تا ازاین چینی های بنجل میارزه.