| کد خبر: 259568 |

عملکرد خوب فروش بهمن دیزل برخلاف سایر خودرویی ها

شرکت بهمن دیزل در گزارش سه ماهه ۱۴۰۲ خود، به ازای هر برگه سهم، سود ۵۵ تومانی را شناسایی کرده و رشد ۷۱۵ درصدی را به ثبت رسانده است.

تین نیوز

شرکت بهمن دیزل در سه ماهه سال جاری توانسته است به درآمد عملیاتی سه هزار ۶۰۰ میلیارد تومان برسد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۱۴ درصدی را به ثبت رسانده است، همچنین هزینه های عملیاتی شرکت با رشد ۲۵۹ درصدی به یک هزار ۹۰۰ میلیارد تومان رسیده و سود ناخالص شرکت برابر با یک هزار ۷۰۰ میلیارد تومان است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، عمده فروش شرکت مواردی همچون کامیونت های، هشت تن، شش تن، پنج تن ومینی باس است که در گزارش تیرماه سال ۱۴۰۲ این شرکت توانسته است، ۴۸۶ دستگاه از مجموع محصولات فوق را به فروش برساند و به فروش ۷۸۰ میلیارد تومانی دست پیدا کند، این شرکت در مجموع سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲، دو هزار و ۱۹۲ دستگاه را به فروش رسانده است که سال گذشته تعداد فروش این کامیونت ها زیر ۱۰۰۰ عدد در چهارماهه بوده است.

هزینه های مالی شرکت برابر با ۱۵۰ میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۱۸ درصدی داشته است و شرکت نیز ۲۶۰ میلیارد تومان شناسایی مالیات کرده و رشد ۵۰۰ درصدی داشته است. سود خالص عملیات در حال تداوم نیز به هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

شرکت به ازای هر برگه سهم، سود ۵۵ تومانی را شناسایی کرده که رشد ۷۱۵ درصدی را به ثبت رسانده است. سرمایه ثبت شده شرکت برابر با دو هزار میلیارد تومان است. برخلاف اینکه بساری از شرکت های خودروسازی در صورت های مالی خود زیان شناسایی می کنند، شرکت بهمن دیزل از عملکرد خوبی برخوردار است و دارای پی بر ای ۶ واحد است.

ارزش بازار این شرکت برابر با ۱۷ هزار میلیارد تومان است. ۸۲ درصد از مالکیت این شرکت مربوط به گروه بهمن موتور است و ارزش بازار گروه بهمن برابر با ۲۶ هزار میلیارد تومان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.