| کد خبر: 227521 |

◄ هرج و مرجی به نام نصب پلاک بزرگ در کامیون ها

اگر اصرار به ادامه این روش غلط وجود دارد لازم است متولیان و پایه گذاران آن، یک پلاک کوچک متخدالشکل برای نصب در جلوی ناوگان و یک پلاک بزرگتر برای نصب در عقب کامیون اختصاص دهند تا حداقل این حالت هرج و مرج کنونی از بین برود و تکلیف کامیون داران و ماموران راهنمایی هم مشخص شود.

تین نیوز

یک راننده کامیون معتقد است در کنار مشکلات و کاستی های فراوانی که در بخش حمل و نقل جاده ای کالا وجود دارد، اجبار کامیون داران به نصب پلاک سوم و یا همان پلاک بزرگ بر روی کامیون نیز به مشکل دیگری تبدیل شده است.

به گزارش تین نیوز، این راننده کامیون افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم کشوری همچون ترکیه در بحث حمل و نقل سنگین از ایران پیشرفته تر است اما چنین قانونی در این کشورها دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: نصب پلاک بزرگ در ناوگان عمومی؛ اعمال قانون یا برخورد سلیقه‌ای؟

وی این مطلب را در رسانه های اجتماعی و در جمع رانندگان کامیون بیان و عنوان کرد:  آیا نصب پلاک بزرگ،  آن هم  به صورت سلیقه ای و به روش های نا منظم در نقاط مختلف پشت کامیون و  با اشکال مختلف صحیح است؟

وی با تاکید بر این که معتقد است این کار ریشه و اساس قابل قبولی ندارد، بیان کرد: اما اگر اصرار به ادامه این روش غلط وجود دارد لازم است متولیان و پایه گذاران آن، یک پلاک کوچک متخدالشکل برای نصب در جلوی ناوگان  و یک پلاک بزرگتر برای نصب در عقب کامیون اختصاص دهند تا حداقل این حالت هرج و مرج کنونی از بین برود و تکلیف کامیون داران و ماموران راهنمایی هم مشخص شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.