◄ هرج و مرجی به نام نصب پلاک بزرگ در کامیون ها
اگر اصرار به ادامه این روش غلط وجود دارد لازم است متولیان و پایه گذاران آن، یک پلاک کوچک متخدالشکل برای نصب در جلوی ناوگان و یک پلاک بزرگتر برای نصب در عقب کامیون اختصاص دهند تا حداقل این حالت هرج و مرج کنونی از بین برود و تکلیف کامیون داران و ماموران راهنمایی هم مشخص شود.
یک راننده کامیون معتقد است در کنار مشکلات و کاستی های فراوانی که در بخش حمل و نقل جاده ای کالا وجود دارد، اجبار کامیون داران به نصب پلاک سوم و یا همان پلاک بزرگ بر روی کامیون نیز به مشکل دیگری تبدیل شده است.
به گزارش تین نیوز، این راننده کامیون افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم کشوری همچون ترکیه در بحث حمل و نقل سنگین از ایران پیشرفته تر است اما چنین قانونی در این کشورها دیده نمی شود.
بیشتر بخوانید: نصب پلاک بزرگ در ناوگان عمومی؛ اعمال قانون یا برخورد سلیقهای؟
وی این مطلب را در رسانه های اجتماعی و در جمع رانندگان کامیون بیان و عنوان کرد: آیا نصب پلاک بزرگ، آن هم به صورت سلیقه ای و به روش های نا منظم در نقاط مختلف پشت کامیون و با اشکال مختلف صحیح است؟
وی با تاکید بر این که معتقد است این کار ریشه و اساس قابل قبولی ندارد، بیان کرد: اما اگر اصرار به ادامه این روش غلط وجود دارد لازم است متولیان و پایه گذاران آن، یک پلاک کوچک متخدالشکل برای نصب در جلوی ناوگان و یک پلاک بزرگتر برای نصب در عقب کامیون اختصاص دهند تا حداقل این حالت هرج و مرج کنونی از بین برود و تکلیف کامیون داران و ماموران راهنمایی هم مشخص شود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.