| کد خبر: 202731 |

◄ خریداران اتوبوس‌ دست دوم کارکرد دستگاه سپهتن را استعلام کنند

لازم است افرادی که قصد خریداری اتوبوس‌های غیر نو (کارکرده و دست دوم) را دارند در مورد سالم بودن دستگاه سپهتن اتوبوس اطمینان حاصل کنند.

تین نیوز

یک راننده اتوبوس به خریداران اتوبوس‌های کارکرده در مورد اطمینان از عدم دستکاری سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان(سپهتن) نصب شده در اتوبوس‌ها هشدار داد.

به گزارش تین نیوز، حسین فرجی در این مورد گفت: لازم است افرادی که قصد خریداری اتوبوس‌های غیر نو (کارکرده و دست دوم) را دارند در مورد سالم بودن دستگاه سپهتن اتوبوس اطمینان حاصل کنند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: به همین منظور خریداران اتوبوس‌های دست دوم زمانی که نسبت به خرید اتوبوس اقدام می‌کنند حتماً در مورد عدم دستکاری در تجهیزات سامانه سپهتن این اتوبوس‌ها از نمایندگی‌های سپهتن استعلام کنند.

فرجی تاکید کرد: درصورتی که سامانه سپهتن اتوبوس‌های خریداری شده دستکاری شده باشد ممکن است به دلیل تخلفات مالک قبلی، خریدار و مالک جدید اعمال قانون شود.

به گزارش تین نیوز، در حال حاضر و با توجه به فعال بودن سپهتن در اتوبوس‌های مسافری، هرگونه صدور صورت وضعیت و تردد ناوگان فاقد دستگاه سپهتن فعال، ممنوع بوده و با شرکت حمل‌ونقل صادرکننده سند حمل‌، طبق ضوابط حاکم بر بخش حمل‌ونقل برخورد خواهد شد.

فرهاد صالحیان مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک این سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای 27 ابان ماه امسال با بیان این مطلب به روابط عمومی سازمان گفته بود: مالکان ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای در صورت مشاهده پیام به پایان رسیدن شارژ سیم‌کارت دستگاه سپهتن، باید برای شارژ مجدد سیم کارت اقدام نمایند.

مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک این سازمان در آن تاریخ تاکید کرده بود: با توجه به ارسال اطلاعات سامانه سپهتن از طریق بستر اینترنت و به پایان رسیدن شارژ سیم کارت دستگاه مذکور، رانندگان و مالکان ناوگان که اقدام به شارژ سیم کارت دستگاه ننموده‌اند، پیام اتمام شارژ را بر روی  نمایشگر سامانه  مشاهده می‌کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.