| کد خبر: 181650 |

کریمی خبرداد:

◄ تحویل حواله تا دریافت لاستیک زمان بر است؛ رانندگان شکایت دارند

متأسفانه هنوز بین ثبت سفارش و تحویل لاستیک مدت‌زمان طولانی‌ای وجود دارد و راننده نمی‌تواند سر موقع نیاز خودروی خود را برطرف کند.

تین نیوز

مشکل کمبود لاستیک وجود دارد و هیچ تغییری در وضعیت تأمین لاستیک به وجود نیامده است بلکه این رانندگان هستند که خود را با شرایط وقف داده‌اند.

احمد کریمی دبیر کانون کامیون‌داران در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز در خصوص جزییات جلسه نمایندگان تشکل‌های صنفی با شهرام آدم‌نژاد معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، گفت: در این جلسه که تقریباً تمام نمایندگان تشکل‌های صنفی از بخش‌های هوایی، ریلی، جاده‌ای و دریایی حضور داشتند تصمیمات مهمی در خصوص ادامه ارتباطات بخش صنفی با وزارت راه و شهرسازی گرفته شد.

او خبر داد: بر اساس تصمیم‌گیری نهایی مقرر شد کارگروهی به‌صورت دو ماه یک‌بار با حضور نمایندگان هر صنف و به‌صورت کاملاً تخصصی برگزار شد.

به گفتهٔ کریمی بیش‌تر موارد مطرح‌شده در این جلسه در خصوص مشکلات مربوط به رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای بود و از آن‌جایی‌که شهرام آدم‌نژاد سابقه طولانی در مورد حمل‌ونقل جاده‌ای دارد به بیشتر موضوعات و مشکلات حال حاضر رانندگان و فعالان حمل‌و نقل جاده‌ای اشراف کامل داشتند.

کریمی هم‌چنین در خصوص آخرین وضعیت توزیع لاستیک در بین رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای نیز گفت: متأسفانه هنوز بین ثبت سفارش و تحویل لاستیک مدت‌زمان طولانی‌ای وجود دارد و راننده نمی‌تواند سر موقع نیاز خود را برطرف کند.

او گفت: مشکل کمبود لاستیک وجود دارد و هیچ تغییری در وضعیت تأمین لاستیک به وجود نیامده است بلکه این رانندگان هستند که خود را با شرایط وقف داده‌اند.

کریمی به افزایش قیمت لاستیک از سوی تولیدکنندگان با مجوز وزارت صنعت خبر داد و گفت: این در حالی است که رانندگان باوجود داشتن حواله مجبور هستند زمان زیادی در انتظار بمانند تا بتوانند یک جفت لاستیک را تحویل بگیرند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مریم عباسی 0 0

    سلام ما هنوز موفق به ثبت نام لاستیک نشدیم تکلیف ما چیه آیا مجددا ثبت نام انجام میشه

  • ناشناس 1 0

    جناب آقای کریمی توجه داشته باشید که رانندگان از نحوه بارهای اعلام شده شهری اصفهان و خارج از استان هم شکایت دارند.
    در ضمن از اجرای تن کیلومتر با این همه کمی و کاستی هم شکایت دارند.
    و از این که چرا تن کیلومتر ناقص فقط در سالن اعلان بار امیرکبیر اجرا شده و در فاصله 100 متری از سالن اعلان بار، زیر بازارچه اجرا نشده هم شکایت دارند .