| کد خبر: 179410 |

◄ شرکت‌های حمل‌و نقلی تضعیف شدند/ مشکل از صدور بی‌رویه مجوز تاسیس شرکت است

افزایش 50 تا 60 درصدی شرکت‌های حمل و نقلی را مگر ما خواستیم؟ این مجوزهای بی‌رویه مگر کار ما بود؟ ما همان شرکت‌های قدیم هستیم و جدیدترها هم با سرمایه گذاری خوبی وارد شدند.

تین نیوز

حسین احمدی‌زاده رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان مؤسسات و شرکت‌های حمل‌ونقل داخلی کالای کشوری که تقریبا جزو آخرین سخنرانان مراسم آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل بود شب در ابتدای سخنرانی خود از این‌که علی لاریجانی رئیس مجلس این همایش را ترک کرده است و پای صحبت‌های نماینده شرکت‌های حمل و نقلی نشسته است اعتراض کرد.

 او رانندگان را سرداران جاده‌ها دانست و گفت: تا اینجای برنامه ثابت شد که شرکت‌های حمل‌و نقلی نقشی ندارند و نقش این شرکت‌ها صفر است و حتی در خود مراسم هم اجازه‌ای به شرکت‌ها داده نشد که موارد خود را مقابل رئیس مجلس مطرح کنند.

احمدی‌زاده ادامه‌داد: افزایش 50 تا 60 درصدی شرکت‌های حمل و نقلی را مگر ما خواستیم؟ این مجوزهای بی‌رویه مگر کار ما بود؟ ما همان شرکت‌های قدیم هستیم و جدیدترها هم با سرمایه گذاری خوبی وارد شدند. موافقت با غرفه‌های 20 متری کار ما نبود.

او ادامه داد: بارها فریاد زدیم و گفتیم این سفره برای 20 نفر است اما 2 هزار نفر دور آن نشسته است.چرا باعث شدید 20 نفری که شرکت واقعی حمل و نقلی دارند زیر سوال برود؟ 20 سال است این مشکلات پیگیری نشده است و حالا قوانین دستوری و سریع می‌گذارید؟

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان مؤسسات و شرکت‌های حمل‌ونقل داخلی کالای کشوری گفت: مگر اعتراضات فقط به کارمزد بود، مشکلات کامیون‌داران بر سر  قیمت لاستیک، قطعه و تمام فشارهایی بود که این مدت بوده است. آن‌ها از ترور شخصیت خود شکایت داشتند چرا فقط می‌گویید شرکت‌های حمل و نقلی گناهکارند؟

احمدی‌زاده گفت: بر اساس مواد 394 قانون تجارت متصدی حمل‌و نقل مسئول کلیه حوادث و تقصیراتی است که از  مبدا تا مقصد انجام می شود و این متصدی حمل و نقل الان کجاست؟

احمدی‌زاده تصریح کرد: ما احساس می‌کنیم که دولت نه برنامه خاصی دارد و نه برنامه جامعی در حمل و نقل وجود دارد. شهرک حمل‌و‌نقل در بندرعباس و تهران ساخته شده‌اند، 30 سال طول کشیده شهرک حمل و نقل ساخته شود بعد می‌گویند بخش خصوصی بیاید پای کار؛ بعد از 30 سال تازه می‌خواهند پل این شهرک را افتتاح کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.