رئیس کانون انجمنهای صنفی کارفرمایان مؤسسات و شرکتهای حملونقل داخلی کالای کشوری تشریح کرد:
◄ «خودنظارتی» در شرکتهای حملونقلی
این پیشگیری از مدتها پیش از سوی خود شرکتهای حملونقلی انجام میشد و هر شکایتی که از راننده به دست ما رسیده است حتماً به آن رسیدگی شده است. ضمن اینکه با تخلفات برخورد کردیم و مواردی بوده است که پول اضافه گرفتهشده را هم به راننده پس دادهای
حسین احمدیزاده رئیس کانون انجمنهای صنفی کارفرمایان مؤسسات و شرکتهای حملونقل داخلی کالای کشوری در گفتوگو با خبرنگار تیننیوز نسبت به وجود خودنظارتی در شرکتهای حملونقلی توضیح داد.
وی گفت: از مدتها پیش و قبل از آغاز اعتراضات کامیون داران، در دفتر پایانه نسیمشهر دفتر شکایت از شرکتها برای رانندهها فراهم بود و رانندگان زیادی برای شکایت به این دفتر مراجعه میکردند.
به گفتهٔ احمدی زاده این پیشگیری از مدتها پیش از سوی خود شرکتهای حملونقلی انجام میشد و هر شکایتی که از راننده به دست ما رسیده است حتماً به آن رسیدگی شده است. ضمن اینکه با تخلفات برخورد کردیم و مواردی بوده است که پول اضافه گرفتهشده را هم به راننده پس دادهایم.
رئیس کانون انجمنهای صنفی کارفرمایان مؤسسات و شرکتهای حملونقل داخلی کالای کشوری با بیان اینکه این خود نظارتی از گذشته وجود داشت و وجود دارد، ادامه داد: بهتر است سیاست ها به سمت تحکیم روابط راننده و شرکگت حمل و نقلی و نه ایجاد اختلاف بین این دو طرف برود.
او گفت: صورتجلسات رسیدگی به شکایات رانندگان هم وجود دارد که حتی در مواردی در پی شکایت راننده شرکت متعهد شده است که دیگر تخلفی صورت نگیرد و ما حتی خودمان در صورت تخلف مجدد شرکت را به کمیسیون ماده 12 معرفی کردیم.
او ادامه داد: ما معتقد هستیم که تخلف یک شرکت موجب بدنامی باقی شرکتها میشود و به همین دلیل خودمان پیشگیری کردهایم و سریعاً شرکت متخلف را به کمیسیون اعلام میکردیم.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.