| کد خبر: 171905 |

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان مؤسسات و شرکت‌های حمل‌ونقل داخلی کالای کشوری تشریح کرد:

◄ «خودنظارتی» در شرکت‌های حمل‌ونقلی

این پیشگیری از مدت‌ها پیش از سوی خود شرکت‌های حمل‌ونقلی انجام می‌شد و هر شکایتی که از راننده به دست ما رسیده است حتماً به آن رسیدگی شده است. ضمن اینکه با تخلفات برخورد کردیم و مواردی بوده است که پول اضافه گرفته‌شده را هم به راننده پس داده‌ای

تین نیوز

حسین احمدی‌زاده رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان مؤسسات و شرکت‌های حمل‌ونقل داخلی کالای کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز نسبت به وجود خودنظارتی در شرکت‌های حمل‌ونقلی توضیح داد.

وی گفت: از مدت‌ها پیش و قبل از آغاز اعتراضات کامیون داران، در دفتر پایانه نسیم‌شهر دفتر شکایت از شرکت‌ها برای راننده‌ها فراهم بود و رانندگان زیادی برای شکایت به این دفتر مراجعه می‌کردند.

به گفتهٔ احمدی زاده این پیشگیری از مدت‌ها پیش از سوی خود شرکت‌های حمل‌ونقلی انجام می‌شد و هر شکایتی که از راننده به دست ما رسیده است حتماً به آن رسیدگی شده است. ضمن اینکه با تخلفات برخورد کردیم و مواردی بوده است که پول اضافه گرفته‌شده را هم به راننده پس داده‌ایم.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان مؤسسات و شرکت‌های حمل‌ونقل داخلی کالای کشوری با بیان اینکه این خود نظارتی از گذشته وجود داشت و وجود دارد، ادامه داد: بهتر است سیاست ها به سمت تحکیم روابط راننده و شرکگت حمل و نقلی و نه ایجاد اختلاف بین این دو طرف برود.

او گفت: صورت‌جلسات رسیدگی به شکایات رانندگان هم وجود دارد که حتی در مواردی در پی شکایت راننده شرکت متعهد شده است که دیگر تخلفی صورت نگیرد و ما حتی خودمان در صورت تخلف مجدد شرکت را به کمیسیون ماده 12 معرفی کردیم.

او ادامه داد: ما معتقد هستیم که تخلف یک شرکت موجب بدنامی باقی شرکت‌ها می‌شود و به همین دلیل خودمان پیشگیری کرده‌ایم و سریعاً شرکت متخلف را به کمیسیون اعلام می‌کردیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.