| کد خبر: 177348 |

خانعلی:

◄ مازاد کامیون کرایه حمل را کاهش داده است

باید در ازای هر یک ماشین دو تا سه کامیون از چرخه حمل و نقل خارج شود، الان وضعیت این‌گونه است که وقتی صاحب بار خودروهای زیادی می‌بیند خودبه‌خود قیمت را پایین می‌برد.

تین نیوز

عبدالله خانعلی رئیس انجمن رانندگان کامیون‌های یخچال‌دار استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز در خصوص افزایش تعداد کامیون به نسبت بار هشدار داد و ادامه این وضعیت را باعث کاهش بهره‌وری اقتصادی دانست.

وی بابیان این‌که هزینه‌های کامیون‌داران سه برابر شده است و حمل بار برای راننده صرفه اقتصادی ندارد، گفت: رانندگان انواع کامیون از این‌که نمی‌توانند هزینه‌ها را بپردازند نگران هستند.

این فعال حمل‌ونقلی با توضیح این‌که دیگر دریافتی رانندگان جوابگوی هزینه‌ها نیست، ادامه‌داد: اگر دریافتی ما به‌عنوان کرایه حمل به دلار بود صرف داشت؛ اما بر اساس تومان است و خرید قطعات به دلار انجام می‌شود به‌خصوص اگر مقصد بار کشورهای خارجی باشد.

او این را هم گفت که صد هزار دستگاه مازاد ناوگان داریم که بلای جان حمل‌ونقل شده است و ادامه داد: 210 هزار میلیارد تومان بودجه برای نوسازی اختصاص دادند که از نظر من این طرح فقط به حضور مافیا دامن زد. ضمن این‌که نوسازی نه با خودروی اروپایی که با خودروی چینی انجام می شود که حتی در حالت صفر تعمیرگاهی می‌شود

او اجرای طرح نوسازی فعلی را در بهبود مشکل مازاد کامیون در بازار  بی تاثیر دانست و گفت: باید در ازای هر یک ماشین دو تا سه کامیون از چرخه حمل و نقل خارج شود، الان وضعیت اینگونه است که وقتی صاحب بار خودروهای زیادی می‌بیند خودبه‌خود قیمت را پایین می‌برد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • روح الله زارع 0 0

    این شغل لیسانسه های بیکار و بعضی ورشکسته ها نیست اگه هر کسی که از راه رسیده بود دنبال این شغل نرفته بود الان وضعیت این نبود

  • mohsemm 0 0

    ۸ ماه از سال اول تصویب ۲۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار بازسازی ناوگان حمل ونقل جاده ای گذشت ،ایا کسی از میزان اعتبار سال جاری ومقدار تخصیص یافته ان وشیوه هزینه نمودن ان اطلاعی دارد ؟!
    لطفا ما را هم راهنمایی کنید.

  • محسن 0 0

    سلام ...چرا زمانی که با سه میلیون و هشتصد این کامیونهای اشغال چینی را به مردم دادند برای تعویض کامیون های فرسوده صحبتی به میان نیامد ؟این صحبتی که شما فرمودید تمام کامیونداران میدانند حتی بچه هایی که در منزل هستندبا این مشکل اشنا هستند .
    اگر در این پنج سال گذشته سالانه ده الی بیست در صد به کرایه ها اضافه شده بود الان مشکلی نداشتیم ....تمام مشکلاتی که این صنف پیدا کرده فقط نتیجه کم کاری در سالهای گذشته میباشد ....ولی هم اکنون تمام مسولین دولتی و صنفی توپ را در زمین این زحمتکشان بی پناه( کامیونداران)میاندازند ....شما را به خدا اگر توان پیشنهاد و حل مشگلات را ندارید دیگر سنگ جلوی پای مردم نیاندازید و همان میزی که تصاحب کرده اید نگه دارید .
    ممنون از تین نیوز

  • حسین حسین خانلی 0 0

    با سلام خدمت شما برادر بزرگوار الان دلال های شهرک کامیپن تهران تعدای ماشین صفر احتکار کردند وبه قیمت نجومی میخواهند بفروشن لطفا بفرمایید باید به کجا وبه کی درد دلمونو بگیم تا بتونیم یه ماشین بخریم ممنون

  • محسن رئیسی 0 0

    بنده با نام کاربری محسن قبلا نظراتی را در بخش جاده ای نوشته ام .
    ولی مثل این که هرز گاهی کسانی پیدا میشوند با نام کاربری محسن نظراتی را درج کنند.

    بنده محسن رئیسی هستم.

    آقای محسن شما هم بهتره کاری رو انجام بدی که سوء تفاهم پیش نیاد.