| کد خبر: 176547 |

یک فعال حمل و نقلی:

◄ گرانی قطعات مانع سرویس به موقع کامیون‌ها شده است

هم‌زمان با آغاز دوره سرما و آغاز بارش‌های زمستانی لازم است که از کیفیت و سلامت خودروی خود برای عبور از گردنه‌های برفی اطمینان داشته باشیم و این درحالی است که به دلیل گرانی قطعات می‌ترسیم که برای سرویس به تعمیرگاه مراجعه کنیم.

تین نیوز

یک کامیوندار خودمالک در تماس تلفنی با خبرنگار تین‌نیوز نسبت به گرانی لاستیک و قطعات شکایت کرد و در عین حال، گفت: هم‌زمان با آغاز دوره سرما و آغاز بارش‌های زمستانی لازم است که از کیفیت و سلامت خودروی خود برای عبور از گردنه‌های برفی اطمینان داشته باشیم و این درحالی است که به‌دلیل گرانی قطعات می‌ترسیم که برای سرویس به تعمیرگاه مراجعه کنیم.

او گفت: اکنون قیمت لاستیک بی‌کیفیت چینی به شش‌میلیون و 500‌هزار تومان رسیده است و لاستیک بارز نیز به قیمت هفت‌میلیون تومان فروخته می‌شود و یک جفت باطری هم چهار‌میلیون تومان قیمت دارد.

وی ادامه داد: روغن موتور و روان‌کنندها و انواع فیلترها هم ۵۰۰درصد افزایش قیمت داشته‌اند و این درحالی است که کرایه‌ها تنها 20 درصد در سال افزایش داشت.

او با بیان این‌که عدم بهره‌وری در حمل‌ونقل روز به روز خود را بیش‌تر نشان می‌دهد گفت: ما رانندها دیگر چیزی برای از دست‌دادن نداریم و لااقل در شرایط تغییر مدیریت در وزارت راه و شهرسازی توقع داریم که برنامه‌ریزی برای بخش حمل‌و‌نقل جاده‌ای شدت عمل بیش‌تری بگیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.